تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820316420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اچ پی Z Workstation را برای تولید محتوای واقعیت مجازی ساخت


واضح آرشیو وب فارسی:زومیت: واقعیت مجازی روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت های مختلف اقدام به تولید محصولاتی در این زمینه کرده اند. به تازگیاچ پی یک رایانه رومیزی قدرتمند به نام Z Workstation معرفی کرده که به منظور تولید محتوای واقعیت مجازی، طراحی و تولید شده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
محصول جدید اچ پی با نام Z Workstation برای تولید محتوای واقعیت مجازی طراحی شده و از پردازنده ای ۲۲ هسته ای و نیز چیپ گرافیکی Quadro انویدیا بهره می برد. Z840 Workstation را می توان به منظور تولید محتوای واقعیت مجازی برای هدست HTC Vive بکار گرفت.
اگر فکر می کنید که هدست های واقعیت مجازی گران قیمت هستند، پس قطعا قیمت رایانه هایی که برای تولید محتوای این هدست ها طراحی شده اند را نیز بالا به حساب خواهید آورد.
 قیمت Z Workstation اچ پی بدون هدست واقعیت مجازی، ۴۳۶۳ دلار است. همچنین می توان این دستگاه را به منظور تولید فیلم ، مهندسی وظایف، و دیگر اپلیکیشن هایی که نیاز به منابع بالایی برای اجرا دارند، استفاده کرد.
علاوه بر این، برای تولید محتوای واقعیت مجازی هدست HTC Vive نیز می توان از این رایانه رومیزی بهره گرفت. اگر از علاقمندان به سینما و فیلم باشید، برایتان جالب است اگر بدانید از Z Workstation اچ پی برای تولید فیلم جدید Deadpool استفاده شده، اما تولید محتوای واقعیت مجازی، نیاز به توان پردازشی بالاتری دارد.
در چند هفته گذشته، دو شرکت دل و لنوو نیز رایانه های رومیزی مخصوص واقعیت مجازی خود را معرفی کردند. برخی از دسکتاپ های دل قادر به تولید محتوای هدست محبوب و معروف آکیولس ریفت هستند و علاوه بر آن می توان از آن ها برای ساخت محتوای هدست Vive اچ تی سی نیز استفاده کرد. تنظمیات و پیکربندی محصول دل بسیار دقیق است زیرا هدست Oculus Rift نیاز به رایانه هایی دارد که پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی سریع تری دارند.
Z Workstation را می توان با پردازنده Xeon E5-2600 v4 اینتل که شامل ۲۲ هسته پردازشی است، تهیه کرد. پردازنده ۲۲ هسته ای Xeon E5-2699 v4 نیز اساسا برای سرورها در نظر گرفته شده و ۱۴۵ وات برق نیاز دارد. بنابراین رایانه مورد نظری که از این چیپ بهره می برد نیاز به سیستم خنک کننده قدرتمندی هم خواهد داشت.

سیستم سطح بالای Z840 را می توان با پردازنده های دوهسته ای نیز پیکربندی کرد چراکه امکان قرار دادن چیپ های ۲۲ هسته ای در یک ...
[ مشاهده متن کامل خبر اچ پی Z Workstation را برای تولید محتوای واقعیت مجازی ساخت در زومیت ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: زومیت]
[مشاهده در: www.zoomit.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن