تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814751717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران مشترک احمدی نژاد و روحانی را بشناسید


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز: خیلی ها روحانی را اصلی ترین منتقد دولت قبل می دانند و برخی از احمدی نژاد به عنوان اصلی ترین رقیب روحانی برای سال ۹۶ یاد می کنند. اما جالب است بدانید مدیران مشترک زیادی میان آنها وجود دارد!
به گزارش افکارنیوز ،
با پایان گرفتن دوران ریاست جمهوری یک دولت و تغییر رئیس جمهور و آغاز دولت جدید همواره مدیران اجرایی زیادی با تشخیص و سلیقه فکری آقای رئیس جمهور تغییر می کنند و مدیران همفکر و همسوتری جایگزین آنها می شوند. اما در این میان همواره عده ای وجود دارند که با وجود جابه جایی دولت و تفاوت های فکری زیاد بین آنها همچنان در دولت جدیدتر حضور دارند، باوجود تفاوت های فکری و جناحی زیاد بین دولت محمود احمدی نژاد و حسن روحانی مدیران مشترک زیادی در سطوح مختلف وجود داشته و در میان رایزنان فرهنگی، سفرای ایران در کشورهای خارجی و معاونین وزرا چهره های مشترک زیادی وجود دارد. اما در میان تیم درجه اول دولت نیز اشتراکات زیادی وجود دارد که در ادامه به برخی از معروف ترین آنها اشاره شده است:
علی جنتی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم در دولت نهم و دهم نیز حضور داشته است. بعد از روی کار آمدن احمدی نژاد در سال ۱۳۸۴، مصطفی پورمحمدی وزیر وقت کشور آقای جنتی را به سمت معاون سیاسی وزارت کشور انتخاب کرد. اما در سال ۱۳۸۵ برای دومین بار به عنوان سفیر ایران در کویت منصوب شد تا سال دوم دولت دهم در این پست حضور داشت.
مصطفی پورمحمدی
حجت الاسلام پورمحمدی که هم اکنون وزیردادگستری دولت یازدهم است، در ابتدای دولت احمدی نژاد وزیر کشور بوده و مسئولیت برگزاری انتخابات مجلس هشتم را نیز بر عهده داشت. بسیاری از مدیران فعلی دولت روحانی سابقه همکاری با وزارت کشور پورمحمدی را داشته اند.
محمدرضا نعمت زاده
آقای نعمت زاده وزیر ۷۱ ساله دوره یازدهم در دوره محمود احمدی نژاد به عنوان معاون وزیر در امور پخش و پالایش و مدیریت عامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران منصوب شد و مسؤول اجرای برنامهٔ سهمیه بندی بنزین در ایران منصوب شد. نعمت زاده بعد از آن به عنوان مشاورعالی وزیر نفت انتخاب شد. یکی از نکات جالب درباره مدیران نفتی بعد از انقلاب این است که آنها هیچگاه حذف نمی شوند و فقط از پستی به پست دیگر منتقل می شوند.
علی اکبر صالحی
بعد ...
[ مشاهده متن کامل خبر مدیران مشترک احمدی نژاد و روحانی را بشناسید در پایگاه خبری افکار نیوز ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.afkarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن