تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818900068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید حماس بر اجرای توافقنامه آشتی ملی


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا-یکی از مقامات ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر اجرای توافقنامه آشتی ملی فلسطین تاکیدکرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ،"محمود الزهار" از مقامات ارشد جنبش حماس روز شنبه با حضور نویسندگان و تحلیلگران سیاسی در غزه درباره نتایج دیدارهای هیات حماس با مقامات مصری در قاهره و نیز دیدارهای آن در دوحه قطر گفت، آشتی ملی فلسطین از نطر حماس یک تصمیم راهبردی است.
"محمود الزهار" ددارهای برگزار شده با مسئولان سازمان اطلاعات مصر و دیدارهای آشتی ملی در دوحه را به عنوان اقدامی در مسیر درست دانست و اعلام کرد ،پس از سفر اخیر هیات بلند پایه این جنبش به مصر ، روابط طرفین دوستانه شده است.
توافقنامه آشتی ملی میان دو جنبش بزرگ فلسطینی حماس و فتح در آوریل سال 2014 با میانجی گری قطر و مصر به امضا رسید.
در این توافقنامه بر تشکیل دولت وحدت ملی و برگزاری همزمان انتخابات شورای قانون گذاری، ریاست تشکیلات خودگردان و مجلس ملی فلسطین تاکید شده است.
دولت وحدت ملی اوایل ژوئن 2014 در حضور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سوگند یاد کرد اما به سبب اختلافات سیاسی میان فتح و حماس این دولت نتوانست به وظایف و ماموریت خود در باریکه غزه عمل کند.
[ مشاهده متن کامل خبر تاکید حماس بر اجرای توافقنامه آشتی ملی در خبرگزاری آریا ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن