تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813126351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت شهربانان مهاجم کارواش سعادت آباد


واضح آرشیو وب فارسی:اقتصاد آنلاین: معاون دادستان تهران گفت: 16نفر از شهربانان شهرداری که در جریان حمله به کارواش سعادت آباد حضور داشتند با حکم قضایی و با احضار به دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم شهرداری بازداشت شدند.
تورگ معاون دادستان تهران گفت: 16 نفر از شهربانان شهرداری که در جریان حمله به کارواش سعادت آباد حضور داشتند با حکم قضایی و با احضار به دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم شهرداری بازداشت شدند.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، 17 بهمن ماه بود که فیلم حمله شبانه به کارگران یک کارواش در تهران در فضای مجازی منتشر شد.
در این فیلم ماموران شهرداری تهران با حمله شبانه به یک کارواش متعلق به مسجد قدس در سعادت آباد، کارگران این کارواش را مجروح کرده و اموال و دارایی های آن را تخریب کردند.
فردی که در این حادثه حضور داشت در این فیلم مدعی شد که ساعت یک و نیم نگهبان به ما اعلام کرد که تیمی از شهرداری برای پلمپ کارواش آمده اند و به یکباره تعداد زیادی از ماموران شهرداری وارد کارواش شده و شروع به شکستن و حمله به کارگران، توسط سنگ و چماق کردند.
پس از این واقعه سخنگوی قوه قضائیه از تشکیل پرونده برای حادثه سعادت آباد خبر داد و گفت: معمولا در این گونه موارد که شاکی خصوصی وجود داشته باشد پرونده تشکیل می شود و رسیدگی قضایی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: در حادثه مزبور تاکنون 7 نفر شکایت کرده اند و در رابطه با آن ها پرونده تشکیل شده است و از شهرداری، مأموران شهرداری و از مسئولان آن منطقه شهرداری درخواست شده برای ادای توضیحات مراجعه کنند.
حجت الاسلام و المسلین محسنی اژه ای تصریح کرد: در این پرونده کسی بازداشت نشده است اما افرادی برای تحقیقات احضار شده اند.
[ مشاهده متن کامل خبر بازداشت شهربانان مهاجم کارواش سعادت آباد در منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران ]


یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اقتصاد آنلاین]
[مشاهده در: www.eghtesadonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن