تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820631889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرمندان متعهد سرمایه های ارزشی برای نظام و انقلاب هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مامونیه - ایرنا - امام جمعه زرندیه گفت: هنرمندان متعهد ومتخصص با منش و نقش خود در پیشرفت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی به عنوان سرمایه های ارزشی نظام و انقلاب مطرح هستند.
حجت الاسلام محمدعلی علم الهدی عصر یکشنبه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی درنشست شاعران و فرهیختگان شهرستان زرندیه افزود: جایگاه و تاثیر گذاری هنر در عرصه مقابله با جنگ نرم حیاتی و راهگشاست .
وی ادامه داد: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر سربازان و مدافعان جنگ نرم هستند که از کیان و ارزش های این مرزوبوم دفاع می کنند.
امام جمعه زرندیه بیان کرد: آثار هنرمندانی چون شهید سید مرتضی آوینی و هنرمند فقید مرحوم فرج الله سلحشور را می توان الگویی از هنر انقلاب اسلامی نام برد که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری جایگاه و تاثیر گذاریِ هنر این هنرمندان در جامعه به وضوح دیده می شود.
حجت الاسلام علم الهدی عنوان کرد: با استناد به آیات قران کریم، شعرا و هنرمندان به دو دسته تقسیم می شوند که عده ای در راستای منافع واهداف دشمنان قلم فرسایی کرده و درمقابل گروهی در راستای اهداف و آرمان های دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی قلم به دست گرفته و رسالت خویش را انجام می دهند.
امام جمعه زرندیه اظهار کرد: همه مسئولان شهرستان باید با ایجاد تعامل وهمدلی میان دستگاه های فرهنگی و حمایت از هنرمندان و اصحاب فرهنگ، قدم های موثری در این راستا بردارند .
در ادامه این نشست تعدادی از شاعران شهرستان زرندیه به قرائت سروده های خود پرداختند.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 57 هزار و153 نفر یکی از شهرستان های دوازده گانه استان مرکزی است.
7108/3075/6013/
[ مشاهده متن کامل خبر هنرمندان متعهد سرمایه های ارزشی برای نظام و انقلاب هستند در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]


یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن