تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819963065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موزه هنرهای معاصر به سازمان و نهادی واگذار نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی اعتراضات هنرمندان تجسمی درباره واگذاری اموال موزه هنرهای معاصر به بنیاد رودکی، موضوع واگذاری را رد کرد و آن را بی اساس خواند.
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه اختصاصی باخبرگزاری صدا و سیما  گفت: موضوع واگذاری موزه هنرهای معاصر باید کارشناسی شود و چند گزینه از سال گذشته مطرح بوده که آیا امکان انتقال اموال موزه وجود دارد یا خیر ولی درحال حاضر این موضوع از دستور کار خارج شده است.
علی مرادخانی افزود: بیشترین نگرانی هنرمندان این بوده است که اموال موزه هنرهای معاصر به شرکت های خصوصی و یا به افراد غیردولتی واگذار نشود، درحالیکه چنین موضوعی هرگز صحت نداشته و اگر هم کاری انجام می شود برای بهتر و فعالتر کردن موزه بوده است.
وی با تاکید بر اینکه موزه هنرهای معاصر متعلق به دولت است گفت: اصولا این گونه واگذاری ها، پس از شنیدن نظرهای مختلف، بررسی های کارشناسانه و رسیدن به یک نظر جامع به دولت ارائه داده می شود تا تصمیم نهایی اعلام شود.
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بنیاد رودکی، نهادی خصوصی محسوب نمی شود و هیئت امنای آن وزیر ارشاد و معاونان وی هستند گفت: از نظر حقوقی دست مدیران بنیاد رودکی باز است و آنها کارهای عمرانی و فعالیت های اجرایی دارند و حتی می توانند امکانات و تسهیلاتی را برای کمک به موزه انجام دهند.
وی افزود: علت عمده ای در این موضوعات مطرح بوده است که برای برون رفت از مشکلات قالب های دولتی وجود دارد و باید فکری برای آن کرد که از نظر حقوقی کار خود را بهتر انجام بدهد و این واگذاری خود بیشتر مدیریتی است.
مرادخانی گفت: امیدوارم دولت برای این موزه، بودجه مناسبی تخصیص دهد تا مسئولان موزه بتوانند کارهای عمرانی آن را انجام دهند.
[ مشاهده متن کامل خبر موزه هنرهای معاصر به سازمان و نهادی واگذار نمی شود در واحد مرکزی خبر ]


یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن