تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820260022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش قیمت بنزین فشار بر «مردم بیچاره» است


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت در واکنش به سخنان روز گذشته وزیر نفت مبنی بر احتمال افزایش قیمت بنزین در سال جاری، اعلام کرد: جایگاه داران صریحاً با این اقدام دولت مخالف هستند.
به گزارش خبرگزاری بسیج، بیژن حاج محمدرضا رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت سراسر کشور ضمن اشاره به سخنان روز گذشته وزیر نفت مبنی بر احتمال افزایش قیمت بنزین در سال جاری، خاطر نشان کرد: جایگاه داران صریحاً با این اقدام دولت مخالف هستند.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به تفاوت قیمت فعلی بنزین در داخل کشور (1000و 1200 تومان هر لیتر) با قیمت این فراورده در خلیج فارس (890 تومان)، اگر قرار باشد باز هم قیمت ها اضافه شود فشار مضاعفی بر مردم بیچاره وارد خواهد شد.
رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور با اشاره به قیمت عرضه گاز طبیعی در جایگاه های کشور، افزود: در تمام دنیا نسبت قیمت گاز به قیمت بنزین حدود 20 درصد است، که با توجه به قیمت فعلی بنزین یعنی 1000 تومان؛ باید مبلغی در حدود 200 تومان باشد. این در حالی است که هم اکنون این فرآورده در کشور با قیمت 600 تومان در حال عرضه است؛ که 3 برابر قیمت واقعی بوده و باید گفت از این طریق شرکت ملی پخش و پالایش نفت کشور در حال در آمدزایی هست.
وی همچنین با اشاره به تصمیم دولت در حذف کارتهای هوشمند سوخت، اضافه کرد: اتحادیه جایگاه داران از همان آغاز اجرای این طرح، با توجه به زمان بَر بودن و نیز عدم تامین تجهیزات فنی، مخالفت خود را اعلام کرده بودند؛ با این وجود بدیهی است امروز هم از حذف آن ها حمایت کنند.
[ مشاهده متن کامل خبر افزایش قیمت بنزین فشار بر «مردم بیچاره» است در خبرگزاری بسیج ]


یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن