تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801768658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اژه‌ای: 11 هزار زندانی در سال 94 مشمول عفو رهبری شدند/ بهرامی رئیس جدید دیوان عدالت اداری


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: اژه‌ای: 11 هزار زندانی در سال 94 مشمول عفو رهبری شدند/ بهرامی رئیس جدید دیوان عدالت اداری
ما نسبت به بهداشت زندان و زندانیان و ظرفیت زندان‌ها همیشه رنج برده و می‌بریم و اگر امکانات و بودجه لازم بود، قدم‌های بلندتری را بر می‌داشتیم.
 سخنگوی قوه قضاییه گفت: حجت‌الاسلام بهرامی (رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح) به جای حجت‌الاسلام منتظری معرفی خواهند شد و در این هفته مراسم تودیع و معارفه وی برگزار می‌شود.

به گزارش آخرین نیوز، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در اولین نشست خبری خود در سال 95 ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و حلول ماه مبارک رجب، گفت: به دلیل اینکه در اواخر سال 94 دادستان کل کشور، (حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی) بنا به حکم و ابلاغ مقام معظم رهبری تولیت آستان مقدس را عهده دار شدند، ناچار از این سمت فاصله گرفتند، البته همچنان عضو مجموعه قوه قضاییه و به عنوان مشاور رئیس قوه قضاییه فعالیت دارند.

وی افزود: به جای ایشان آقای منتظری منصوب شد و آقای بهرامی‌ هم به جای آقای منتظری معرفی می‌شود و ممکن است در این هفته مراسم تودیع و معارفه وی برگزار شود، البته طبیعتا به جای آقای بهرامی رئیس قوه قضاییه باید فردی را معرفی کند که هنوز تصمیمی بر این زمینه اتخاذ نشده است.

11 هزار زندانی در سال 94 مشمول عفو رهبری قرار گرفتند

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه یکی از مسائل خوب در سال 94 که با هماهنگی قوه قضاییه و نیز سایر دستگاه‌ها انجام شد رسیدگی به وضع زندان و زندانیان بود گفت: ما نسبت به بهداشت زندان و زندانیان و ظرفیت زندان‌ها همیشه رنج برده و می‌بریم و اگر امکانات و بودجه لازم بود، قدم‌های بلندتری را بر می‌داشتیم.

وی افزود: در سال 94 قدم‌های خوبی برداشته شد که یکی سعی کردیم که با زحمت و صرفه جویی سه اردوگاه از هفت اردوگاهی که در دست احداث و تجهیز بود را راه اندازی کنیم و تعدادی از متهمان مربوط به مواد مخدر در آنها تفکیک شدند و به این اردوگاه‌ها منتقل شدند. همچنین سعی شد برخی از بازداشتگاهها و ندامتگاههایی که در حال تکمیل بود با کمک رئیس قوه قضاییه و نیز کمک مختصری از دولت، راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: اقدام دیگر کارهای فرهنگی بود که بیشتر مورد توجه قرار گرفت و نسبت به مددجویان و آنهایی که تشخیص داده شده اظهار ندامت و توبه کرده‌اند و دادیار ناظر زندانها و دادستان‌ها تشخیص داده بودند که آنها مشمول عفو قرار بگیرند، بررسی و تحقیق شد و بدین ترتیب در سال 94 حدود 11 هزار نفر از زندانیان مشمول عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند که برخی از آنها منجر به آزادی‌شان شد و برخی حبس‌شان تقلیل یافت، البته کسانی که به خاطر جزای نقدی در زندان بودند آزاد شدند. منبع: ایسنا

یکشنبه, 22 فروردين 1395 ساعت 15:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن