تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814608003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده نادرست از اینترنت در افزایش جرایم تأثیرگذار است


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: استفاده نادرست از اینترنت در افزایش جرایم اعتیاد، خودکشی و طلاق تأثیرگذار بوده و سبب بالارفتن آمار آسیب های اجتماعی می شود.
مجید ابهری در گفتگو باخبرنگار حوزه جوانان وخانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: فضای مجازی اینترنت تأثیر بسیاری روی کاربران دارد و می توانند سبب تغییر سبک و سیاق فرهنگی، افزایش میل بزهکاری و سردرگمی هویت جوانان که عمده ترین کاربران اینترنت را تشکیل می دهند شود.
ابهری تصریح کرد: با گسترش ابزارهای نوین ارتباطی به ویژه اینترنت آشنایی های مجازی در جامعه روبه افزایش بوده و بیشتر مشتریان این فضا جوانانی هستند که به دنبال یک هم کلام و آشنایی، از طریق دنیای مجازی هستند.
وی در پایان افزود: برقراری روابط غیراخلاقی در چت روم ها، تبلیغات ضددینی به وسیله فرقه های انحرافی، مکاتبه های انحرافی باعث گمراهی و بروز ناهنجاری های اجتماعی تأثیرگذار است، از آن جایی که در کشور برای ورود اینترنت بسترسازی فرهنگی و فکری مناسبی انجام نشده است استفاده از اینترنت در افزایش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار است.
[ مشاهده متن کامل خبر استفاده نادرست از اینترنت در افزایش جرایم تأثیرگذار است در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]


یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن