تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821331554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترجیح می دهم مخاطبان فیلمم را ببینند نه یک حلقه خاص جشنواره ای


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: من نه به جشنواره های داخلی اعتقاد دارم و نه به جشنواره های خارجی و همواره و در تمام عمرم در سینمای بدنه کار کردم و نفسی که از تماشاچی می گیرم برایم بالاترین کارکرد را دارد.
کاظم راست گفتار کارگردان سینمای ایران که سال قبل درگیر تولید فیلمی به نام "آشوب" بود این روزها درگیر مراحل فنی این فیلم است؛ فیلمی تاریخی که بخشهایی از اتفاقات مرتبط با کودتای 28 مرداد را مرور می کند.
راست گفتار که به دلیل آماده نبودن، فیلمش را در جشنواره سی و چهارم فجر به نمایش درنیاورد درباره اینکه آیا "آشوب" را به بین الملل فجر که حالا نامش جشنواره جهانی(!) شده خواهد داد یا خیر به « نسیم آنلاین » گفت: من نه به جشنواره های داخلی اعتقاد دارم و نه به جشنواره های خارجی و همواره و در تمام عمرم در سینمای بدنه کار کردم و نفسی که از تماشاچی می گیرم برایم بالاترین کارکرد را دارد.
وی ادامه داد: اگر هم در ادوار گذشته در جشنواره ها شرکت کرده ام بیشتر به اصرار عوامل بوده که دوست داشتند حاصل کارشان در جشنواره ارزیابی شود.
این کارگردان خاطرنشان ساخت: "آشوب" را به بین الملل فجر نمی دهم و ترجیح می دهم فیلم را بعد از آماده شدن اکران کنم تا مخاطبان واقعی سینما فیلم را ببینند و نه حلقه ای خاص که در یک جشنواره تازه تأسیس حضور دارند.
*اگر "آشوب" آماده بود حتما توجه مخاطبان جشنواره را جلب می کرد
راست گفتار با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر می تواند مجالی باشد برای ارزیابی و در مورد بین الملل فجر این ارزیابی به دلیل عدم حضور آثار مطرح وجود نخواهد داشت به نسیم آنلاین گفت: من از جشنواره سی و چهارم فیلم دندان گیری ندیدم. البته درگیری در کارهای فنی "آشوب" باعث شد فیلمهای زیادی نبینم اما همان چند فیلمی که دیدم زیاد تعریفی نداشت.
وی ادامه داد: شک ندارم که اگر "آشوب" آماده بود نه تنها توسط هیأت انتخاب جشنواره تأیید می شد که از بسیاری از فیلمهای جشنواره کیفیت بالاتری داشت و می توانست نگاهها را به خود جلب کند اما وجه تاریخی کار سبب ساز آن شد که امور تصویرسازی رایانه ای کار زمان بیشتری ببرد و فیلم به جشنواره نرسد.
* بعد از گرفتن پروانه نمایش فیلم در اولین فرصت اکران می شود
کارگردان آثاری چون "نقاب" و "چک" با بیان اینکه اثر تازه اش علیرغم ...
[ مشاهده متن کامل خبر ترجیح می دهم مخاطبان فیلمم را ببینند نه یک حلقه خاص جشنواره ای در نسیم آنلاین ]

ترجیح می دهم مخاطبان فیلمم را ببینند نه یک حلقه خاص جشنواره ای






یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن