تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820419079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ موبایل در مسجد نیویورک جریمه نقدی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: مسجدی در نیویورک در اقدامی جدید اعلام کرد: هر کس هنگام نماز، زنگ موبایلش به صدا در بیاید، ده دلار جریمه می شود.
به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه خبری « صعده آنلاین»، شیخ محمد البر، امام جماعت مسجد و مرکز اسلامی بروکلین، یکی از مناطق شهر نیویورک اعلام کرد: هرکس با صدای موبایل خود هنگام نماز، باعث آزار و بر هم زدن تمرکز نمازگزاران شود، جریمه می شود.
وی افزود: این مسئله زمانی که در یکی از خطبه های جمعه، فردی موبایلش زنگ خورد، مطرح شد و قرار شد هر کس که تمرکز نمازگزاران را بر هم بزند و موبایلش سایلنت نباشد، ده دلار غرامت بپردازد.
البر تاکید کرد: هدف از این اقدام، به دست آوردن پول نیست، بلکه با این کار می خواهیم جلوی این پدیده را که همه گیر شده است، بگیریم.
وی در ادامه اظهار داشت: فردی که موبایلش زنگ بزند و ده دلار بدهد، از این به بعد یاد می گیرد تا موبایلش را در مسجد خاموش کند.
ساخت ۸۰ مسجد محله ای در سال ۹۵ در تهران

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی با اشاره به افزایش بودجه مساجد گفت: ساخت ۸۰ مسجد محله ای در دستور کار مدیریت شهری است.
[ مشاهده متن کامل خبر زنگ موبایل در مسجد نیویورک جریمه نقدی دارد در خبرگزاری شبستان ]


یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن