تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813047761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراف یک مظنون بمب گذاری های بروکسل


واضح آرشیو وب فارسی:اعتدال: "محمد عبرینی" یک مظنون حملات پاریس اعتراف کرده است که همان مرد "کلاه به سری" بود که به همراه دو بمب گذار انتحاری دیگر در فرودگاه بروکسل دیده شده است.
دادستانان بلژیک روز شنبه اعلام کردند؛ "محمد عبرینی" یک مظنون حملات پاریس اعتراف کرده است که همان مرد "کلاه به سری" بود که به همراه دو بمب گذار انتحاری دیگر در فرودگاه بروکسل دیده شده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه ، دفتر دادستانی فدرال بلژیک در بیانیه ای اعلام کرد: وی به حضور خود در صحنه جنایت اعتراف کرده و افزوده است که بعداً جلیقه ای را که به تن داشت در یک سطل زباله انداخته و پس از آن کلاهش را فروخته است.
این دادستانی پیش تر اعلام کرده بود که عبرینی را روز شنبه در ارتباط با حملات پاریس به همراه یک مظنون جدید با هویت "اسامه کی" به اتهام قتل های تروریستی بازداشت کرده است.
با این حال، دادستانی بلژیک تردید داشت که عبرینی همان مظنون سوم ردیابی شده در فرودگاه بروکسل باشد که کلاه به سر گذاشته بود.
عبرینی و اسامه کی که رسانه ها از وی به عنوان اسامه کرایم نام می برند در بین شش نفری بودند که روز جمعه در جریان حملاتی در سراسر بروکسل دستگیر شدند. این یک ضربه مهم به هسته ای بود که گمان می رود هر دو حمله ای را که داعش مسئولیت آنها را به عهده گرفت، انجام داده اند.
[ مشاهده متن کامل خبر اعتراف یک مظنون بمب گذاری های بروکسل در پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ]


یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اعتدال]
[مشاهده در: www.etedaal.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن