تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820379161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جان كری وارد ژاپن شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جان كری وارد ژاپن شد
كری عالی ترین مقام دولت امریكا است كه از هیروشیما كه در آن 140 هزار ژاپنی براثر نخستین بمب اتمی از دو بمب مورد استفاده امریكا كشته شدند، دیدار می كند.
کد خبر: ۵۷۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ - 10 April 2016


جان كری وزیر امورخارجه امریكا برای یك دیدار تاریخی از هیروشیما كه در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم هدف بمباران اتمی امریكا قرار گرفت بامداد یكشنبه وارد ژاپن شد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از توكیو، كری عالی ترین مقام دولت امریكا است كه از هیروشیما كه در آن 140 هزار ژاپنی براثر نخستین بمب اتمی از دو بمب مورد استفاده امریكا كشته شدند، دیدار می كند.

كری و دیگر وزیران خارجه گروه هفت قرار است روز دوشنبه از پارك صلح هیروشیما دیدار كرده و با نثار گل به كشته شدگان این بمباران ها ادای احترام كنند.

حداقل در ژاپن، این رویداد احتمالا اجلاس دوروزه سالانه وزیران خارجه گروه هفت را كه قرار است در آن مسائل مربوط به تروریسم ، امنیت دریایی و عدم تكثیر هسته ای مورد بحث قرار گیرد، تحت الشعاع قرار خواهد داد.

ژاپن امیدوار است كه اجلاس هیروشیما به تلاش برای توقف گسترش سلاح های هسته ای آرمانی كه طی سال های اخیر بر آن تاكید كرده تحرك ببخشد.
كری پیش از این در یك سفر از قبل اعلام نشده وارد كابل شده و با مقامات افغانستان دیدار و گفت و گو كرده بود.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن