تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819232094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحلیل سبحانی نیا از ترکیب مجلس دهم/ به نفع برخی نیست که به اختلافات دامن بزنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تحلیل سبحانی نیا از ترکیب مجلس دهم/ به نفع برخی نیست که به اختلافات دامن بزنند
سبحانی نیا معتقد است که دو فراکسیون اصلی یعنی اصلاح طلبان و اصولگرایان تشکیل می شود و معتدلین در دل همین دو فراکسیون قرار می گیرند.
حسین سبحانی نیا، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در  پیش بینی خود از وضعیت اصولگرایان در مجلس دهم به خبرنگار نامه نیوز گفت: فکر می کنم بازهم اصولگرایان بتوانند یک اکثریت نسبی را فراهم کنند یعنی در حدی که بتوانند مقداری اختلافات جزیی که بین شان وجود دارد را کنار بگذارند و شاکله مجلس دهم را یک شاکله اصولگرایی تنظیم کنند.

وی با اشاره به  ایجاد حواشی تعدادی از نمایندگان اصولگرای فعلی مجلس که از منتخبان مجلس دهم نیز هستند اظهار داشت:به نفع این افراد نیست که به اختلافات بیش از این دامن بزنند و باید زعمای قم در این قضیه وارد شوند تا تصویری که از مجلس آینده ارایه می شود تصویر اصولگرایی و نمایی ولایی و ارزشی داشته باشد.

سبحانی نیا با بیان اینکه در مجلس دهم دوفراکسیون تشکیل میشود گفت:دو فراکسیون اصلی یعنی اصلاح طلبان  و اصولگرایان تشکیل می شود و معتدلین در دل همین دو فراکسیون قرار می گیرند.

وی درمورد رسیدن ریاست مجلس دهم به لاریجانی و عارف نیز گفت:قطعا شانس لاریجانی برای ریاست مجلس دهم بیش از عارف است زیرا وی می تواند هم حمایت اصولگرایان  و هم اصلاح طلبان و هم معتدلین را داشته باشد.




۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن