تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815555241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رانیری: لستر حرف دل تیم های کوچک را می زند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر ورزشی: فوتبال جهان - با آنکه رانیری هنوز هم نمی خواهد غرق در بحث قهرمانی لستر بشود، امیدوار است که از فصل بعد تیم های صاحب نام اروپایی وارد ورزشگاه شان شوند.
به گزارش خبرورزشی، تنها خواهش کلودیو رانیری از مردان پیشتاز خودش این است که تا گذشتن از خط پایان به تلاش خودشان ادامه بدهند. تیمش اول فصل از نامزدهای جدی سقوط از لیگ برتر بود اما مدت هاست که بخت اول قهرمانی این فصل به شمار می رود.
او در آستانه دیدار امروز تیمش با ساندرلند که می تواند حریف خطرناکی باشد، گفته الان وقتی نیست که مردانش بخواهند به خودشان استراحت بدهند: «ما صدرنشین هستیم اما باید خیلی دوندگی کنیم. دور آخر را هم زده ایم و در این مسابقه فقط باید چشم مان به خط پایان باشد. نباید بگذاریم هیچ رقیبی به ما نزدیک بشود.»
اگر این هفته لستر بازی اش را ببرد و منچستریونایتد هم مقابل تاتنهام مغلوب بشود، راهیابی لستر به لیگ قهرمانان فصل بعد قطعی خواهد بود. اگر وستهم هم مقابل آرسنال امتیاز از دست بدهد، جایگاه لستر دست کم در میان چهار تیم ابتدای جدول محکم می شود اما چشم همه هواداران آنها به جام قهرمانی است.
با آنکه رانیری هنوز هم نمی خواهد غرق در بحث قهرمانی لستر بشود، امیدوار است که از فصل بعد تیم های صاحب نام اروپایی وارد ورزشگاه شان که «کینگز پاور» نام دارد، بشوند: «البته حضور درلیگ قهرمانان فوق العاده خواهد بود. می توانید تصور کنید که با ورود بارسلونا، رئال مادرید یا بایرن مونیخ به زمین ما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ این برای هواداران و همه ما باورنکردنی است. تجربه فوق العاده ای را کسب می کنیم اما فعلاً هیچ چیز مهم تر از بازی با ساندرلند نیست.»
با اینکه رانیری زیاد روی شانس قهرمانی تیمش مانور نمی دهد، معتقد است که درخشش این فصل ساندرلند به تیم های دیگر که در مقابل قدرت های سنتی لیگ حرفی برای گفتن نداشته اند امید زیادی داده: «من فکر می کنم کاری که ما کردیم، آرزوی خیلی از تیم هاست. تیم های معمولی با بازیکنان معمولی. چندین تن از بازیکنان ما تا همین چند سال پیش در لیگ های پایین تر یا حتی خارج از لیگ بازی می کردند. این جور اتفاقات برای فوتبال خوب است.»
[ مشاهده متن کامل خبر رانیری: لستر حرف دل تیم های کوچک را می زند در روزنامه خبر ورزشی ]


یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر ورزشی]
[مشاهده در: www.khabarsport.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن