تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803004575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مازیار زارع چه مشکلی با پرسپولیس و هوادارانش دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مازیار زارع چه مشکلی با پرسپولیس و هوادارانش دارد؟
مازیار زارع که دو فصل پیش با گرفتن پنالتی پرسپولیس به عنوان دروازه بان در آزادی، نعره شادی سر داد و البته مورد فحاشی تماشاگران پرسپولیسی هم قرار گرفت، بار دیگر خاطره ی بازی های ضعیفش در این تیم تهرانی را زنده کرد و باعث شد هواداران تیم سرخپوش هم دست از بداخلاقی با او برندارند چرا که خود او این ماجرای سریالی را تمام نمی کند.
کد خبر: ۵۷۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ - 09 April 2016


مازیار زارع پس از شکست دردناک 2 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در ثانیه های پایانی، از کوره در رفت و به طرز عجیبی به همه حمله می کرد.


به گزارش تابناک ورزشی، این بازیکن سابق پرسپولیس که مشخص نیست چرا از پیراهن قرمز اینهمه کینه به دل گرفته و کی می خواهد دست از دشمنی با این باشگاه بردارد، طاقت باخت نداشت و به زمبن و زمان حمله کرد.


زارع که از شادی گل محسن مسلمان که حق هر گل زنی محسوب می شود، شاکی بود گفت: در فوتبال هزار و یک اتفاق رخ می‌دهد، اما از بعضی اتفاقات نمی‌شود به سادگی گذشت. از دوربین‌های تلویزیونی می‌خواهم از صورت و پای من فیلم بگیرند تا همه متوجه شوند که کمال کامیابی‌نیا به چه شکل مرا زخمی کرده‌ است. آقای فردوسی‌پور! این صحنه‌ها را در برنامه‌‌ات نشان بده. شاید کارشناسان برنامه شما بگویند صحنه‌ای که کامیابی‌نیا به روی من خطا کرد کارت نداشت، اما من می‌گویم او فوتبال جوانمردانه بازی نکرد و چنان لگدی سمت من پرتاب کرد که صورت و پایم آسیب دیدند. اگر فوتبال واقعا این است پس وای به حال این فوتبال.


زارع تصریح کرد: آقای کامیابی‌نیا! این آخرین رویارویی من و تو نبود، باز هم به هم خواهیم رسید. عجیب این است من به داور می‌گویم ببین کامیابی‌نیا چه خطایی کرده‌ ، اما او می‌گوید برخوردی بین شما رخ نداد. آقای کرمانشاهی! اگر خدا را قبول داری پای این حرفت بمان.
قهرمانی به چه قیمتی، اگر تکل کامیابی‌نیا کمی پایین‌تر بود پای من می‌شکست. قهرمانی به این قیمت که پای من را بشکنند؟ خیلی بد است در شهر خودمان سرمان را  بریدند.
هافبک ملوان درباره ناراحتی‌اش از محسن مسلمان بابت خوشحالی پس از گل او عنوان کرد: ما شده‌ایم مثل عربستانی‌ها چون دقیقا مثل عرب‌ها شادی می‌کنیم. بیایند پرسپولیس را قهرمان کنند و بقیه هم پی کارشان بروند.


مازیار زارع که دو فصل پیش با گرفتن پنالتی پرسپولیس به عنوان دروازه بان در آزادی نعره سر می داد و البته مورد عنایت تماشاگران پرسپولیسی هم قرار گرفت، بار دیگر خاطره ی بازی های ضعیفش در این تیم تهرانی را زنده کرد و باعث شد هواداران تیم سرخپوش هم دست از بداخلاقی با او برندارند چرا که خود او این ماجرای سریالی را تمام نمی کند.
 گویا او هنوز با موضوع خروجش از پرسپولیس کنار نیامده و انتقاد سکوهای آزادی از بازی های سنگین و کندش در تیم قرمزپوش را از ذهن کنار نگذاشته است.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن