تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818860788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵هزار واحد تولیدی تعطیل در آذربایجان شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز: استاندار آذربایجان شرقی از تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی در این استان با عنوان «عاشورا» خبر داد و گفت: در آذربایجان شرقی از ۱۰ هزار واحد تولیدی، ۵ هزار واحد تعطیل شده است.
به گزارش فرهنگ نیوز، اسماعیل جبارزاده در نخستین جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی در سال 95، با اشاره به اینکه سال 94 سال بسیار خوبی برای استان بوده است، اظهار داشت: آخرین اتفاق مثبت استان در سال 94 برگزاری انتخابات پرشور در آذربایجان شرقی بود که باید از همه فعالان این عرصه در زمینه امنیت و اجرا تقدیر کنم، چراکه کارنامه بسیار خوبی را از خود به جای گذاشتند.
وی در ادامه، با اشاره به آمار 60 درصدی ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری در مورد واحدهای تولیدی تعطیل شده در کشور، گفت: این آمار واقعی است که در آذربایجان شرقی از 10 هزار واحد تولیدی، 5 هزار واحد تعطیل شده است و بقیه با ظرفیت پایین کار می کنند که باید با همت مضاعف یکی یکی این واحدها را به تولید برگردانیم.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر آنچه که رهبر انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی فرمودند، با گوش جان شنیدیم و با لبیک به بیانات ایشان به عنوان سرباز ولایت عمل خواهیم کرد، گفت: از سال 93 سند تدبیر و توسعه آذربایجان شرقی را بر پایه اقتصادمقاومتی برای 21 شهرستان تدوین کرده و از سال 94 اجرای آن را آغاز کردیم، چراکه معتقدیم راه نجات کشور، اقتصاد مقاومتی است.
جبارزاده، با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری انتظار دارند که تمام توانمان را روی مسائل اقتصادی بگذاریم تا مشکلات کشور به سرعت رفع شود، تصریح کرد: قبل از پایان فروردین و برای نخستین بار در کشور از این لحظه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی را آغاز می کنیم.
وی با اشاره به اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی به دلیل یادآوری عاشورا به عنوان نماد ایستادگی و موفقیت آذربایجان، قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان را به عنوان قرارگاه اقتصاد مقاومتی عاشورا نام گذاری می کنیم، افزود: سربازان آن، مدیران و فرمانداران هستند که در تمامی 21 شهرستان استان کار خود را از امروز آغاز می کنند.
رئیس شورای اداری آذربایجان شرقی از بخشنامه کردن برنامه اقتصاد مقاومتی با برش سال 95 سند تدبیر و توسعه استان خبر داد و گفت: این سند به عنوان نقشه ...
[ مشاهده متن کامل خبر ۵هزار واحد تولیدی تعطیل در آذربایجان شرقی در پایگاه خبری فرهنگ انقلاب اسلامی ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن