تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819507527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوریان: یا نفت را بفروشند یا حفظش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: از مسئولان نفت میخواهم برای برطرف شدن مشکلات تا پس فردا تیم را بفروشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ؛علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی تیم نفت تهران و پدیده مشهد گفت: پس از عید روش تمریناتمان را عوض کردیم و به طور اختصاصی کار کردیم و خوشحالیم این مسئله جواب داد. تنها مشکل ما فشار بیش از حدی بود که از بیرون تیم به ما وارد می شد البته به بازیکنان تیمم تبریک می گویم چرا تیمی را شکست دادیم که 7 مسابقه شکست نخورده بود.
وی افزود: تمام بازی های پدیده را زیر نظر داشتیم و در نیمه اول به خواسته مان رسیدیم البته پدیده هم بازیکنان بسیار خوبی داشت اما ما می توانستیم بازی را با 4-3 گل برنده شویم.
منصوریان ادامه داد: این برد را به دو گروه تقدیم می کنم اول به خانواده مرحوم دارستانی و سپس به بازیکنانم تبریک می گویم. واقعا به آنها افتخار می کنم، آنها تمام وقت در اختیار تیم هستند.
وی افزود: 4 سال پیش کی روش به من نصیحت کرد که تیمت را با توجه به شرایطی که پیش می آید ببند و به دنبال رویا نباش و بر اساس امکاناتی که در اختیار داری، پیش برو، روزگار ما نیز امروز از نظر مالی خوب نیست و سختی های زیادی را تحمل می کنیم. اما اگر در روزهای سخت کارهای بزرگ انجام دهیم می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.
سرمربی نفت تهران در رابطه با اینکه در نشست خبری روز گذشته محمد خرمگاه اعلام کرده قرار است او امروز ناگفته هایی را بیان کند، عنوان کرد: دیروز از دو منظر برایم روز بسیار سختی بود. مسئله اول فرا رسیدن سالروز چهلم اکبر دارستانی بود و مسئله دوم هم این بود که مشکلات مالی به صورت پیاپی روی سرمان آوار می شد. وقتی مشکلات مالی به طور مداوم در حال افزایش است جمع کردن این مسئله کار سختی خواهد شد. جمله ای از پدرم همیشه آویزه گوش من است، اینکه اگر کسی به تو نمک داد نمکدان را نشکن. وقتی به عقب نگاه می کنم و یاد خرداد سال گذشته می افتم و به این نتیجه می رسم که نفت پله ای برای رسیدن من به اوجی شد که دنبالش هستم، نمک این تیم دستم است و مراقبش هستم که نشکند.
وی در ادامه گفت: برای وزیر نفت احترام زیادی قائلم چرا که او در ...
[ مشاهده متن کامل خبر منصوریان: یا نفت را بفروشند یا حفظش کنند در واحد مرکزی خبر ]

منصوریان: یا نفت را بفروشند یا حفظش کنند






شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن