تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806792595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روی خط خبر/ مردم خودروی با کیفیت می خواهند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: روی خط خبر/ مردم خودروی با کیفیت می خواهند


کارشناسان معتقدند که دولت باید صنعت خودرو را به حال خود رها کند و به دو مسئله مهم کیفیت و تنوع توجه ویژه ای داشته باشد تا بتواند مشتریان خودش را حفظ و از رکود خارج شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رضا شیوا، رئیس شورای رقابت هم ضمن تایید این خبر گفت این درخواست احتمالا در نشست روز دوشنبه این شورا بررسی خواهد شد؛ این درحالی است که وزیر صنعت گفت: از درخواست برای افزایش قیمت خودرو اطلاعی ندارم! محمدرضا نجفی‌منش دبیر انجمن قطعه‌سازان، محمدحسن شجاعی فرد رئیس دانشکده مهندسی خودرو و سیدهادی حسینی نماینده مجلس این موضوع را بررسی کردند. محمدرضا نجفی‌منش دبیر انجمن قطعه‌سازان با انتقاد از دخالت دولت در حوزه خودروسازی گفت: صنعت خودرو را باید به حال خود گذاشت و دولت نباید در آن دخالتی داشته باشد، خودروسازان نیز باید به کار خودشان که همان خودروسازی است بپردازند نه به سودهای بانکی و ضمانت و غیره.
 



 
او با بیان این که متأسفانه با ذائقه و سلیقه مردم به جلو پیش نرفتیم بیان کرد: مردم در درجه اول کیفیت محصول را می‌خواهند.
 
نماینده صنعت خودرو با اشاره به این که دولت می‌تواند در صنعت خودرو نظارت کند ادامه داد: مدل‌های جدید خودرو مورد اقبال قرار گرفته است لذا مردم خواستار کیفیت و مدل‌های جدید به‌روز خودرو هستند.
 
او تصریح کرد: ما در حال حاضر با کمبود خودرو در کشور مواجه نیستیم آنچه که با کمبود شدید آن روبرو هستیم نبود تنوع و کیفیت پایین خودروهای داخلی است که مشتریان را برای استفاده از محصولات داخلی دلسرد می کند.
 
او یکی از راههای برون رفت از این شرایط را رفع موانع قیمت گذاری توسط دولت عنوان کرد و گفت: تنها راه برون رفت از رکود خرید خودروهای داخلی رفع موانع قیمت گذاری است زیرا چه دولت این واقعیت را بپذیرد یا نپذیرد در نهایت این مردم هستند که کمپین را می اندازند و تصمیم می گیرند که کدام خودرو را بخرند و کدام را نخرند.
محمدحسن شجاعی‌فرد رییس دانشکده مهندسی خودرو با انتقاد از رویکرد دولت در امر قیمت گذاری خودرو گفت: دولت خود فروشنده و یک تاجر بزرگ است که در درجه اول به دنبال فروش محصولات تولیدی خود است در نتیجه مسئله قیمت گذاری برایش بسیار مهم است.

او ادامه داد: دولت در طول سال گذشته با اعطای وامهای 25 میلیون تومانی توانست خوردوهای خود را که در انبارها خاک می خوردند را بفروشد اما سوال این است که پول حاصل از فروش این خودروها به جیب چه کسی رفت؟ طبعتا به جیب قطعه سازان نرفت و این مردم بودند که کلاه سرشان رفت.

او ادامه ادامه داد: در این شرایط تناسب واقعی بین کیفیت یک خودرو با قیمت فروش آن وجود ندارد و مطمئنا سطح کیفی خودرو کمتر از سطح قیمتی آن است که در این شرایط مصرف‌کننده متضرر می‌شود. وی افزود: بنابراین خودروسازان داخلی باید با درک درست از موقعیت خود در بین خودروسازان جهانی و سطح کیفی تولیدات آنها با رشد بهره‌وری و مدیریت درست منابع، هزینه‌های سربار تولید را کاهش دهند که این موضوع در تمام خودروهای تولید داخل در تمام سطوح قیمتی صدق می‌کند.

هادی حسینی نماینده مجلس نیز نیز با اشاره به فرآینده عرضه و تقاضا در کشور خاطرنشان کرد: یک اصل مهم در اقتصاد اصل عرضه و تقاضاست که در کشور ما این تناسب رعایت نمی شود و خودروساز داخلی بدون توجه به خواست مصرف کننده تنها به فکر سود خود است و در این بین قطعه سازان دائما مورد بی مهری دولت هستند. او ادامه داد: در کشورما امکان رقابت در صنعت خودروسازی وجود ندارد و خودروسازان داخلی با این عملکردشان تنها سر مردم را کلاه می گذارند، خودروسازان باید درک کنند که مردم نیازمند کیفیت و تنوع هستند و این موضوع بسیار مهم است.

دانلود

لینک را کپی کنید


شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن