تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814919852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانیت اثر گذارترین مرجع در بین گروه های سیاسی و اجتماعی جامعه انقلابی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:تولیت آستان قدس رضوی در مراسم تودیع و معارفه اعضاء،دبیر عالی و مدیر علمیه حوزه علمیه خراسان رضوی گفت:روحانیت اثر گذارترین و قدیمی ترین مرجع در بین گروه های سیاسی و اجتماعی درجامعه انقلابی ما است.
به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی امروز(۲۱فروردین)در مراسم تودیع و معارفه اعضاء،دبیر شورای عالی و مدیر حوزه علمیه خراسان رضوی که در تالار اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برگزار شد ضمن تبریک حلول ماه رجب و گرامی داشت یاد آیت الله طبسی(ره) گفت:در هیچ زمانی فقه حکومت نمی کرده است و تفاوت امروز با گذشته این است که اکنون فقه حکومت می کند و مدعی است می تواند تمامی شئونات زندگی انسان را رقم بزند.
وی افزود:فقه امام جعفر صادق(ع) امروز می تواند با اجتهاد تمدن ساز تمامی سوالات پیش روی بشریت را پاسخ بگوید و در مقابل همه لایه های شونات اجتماعی نیز پاسخگو است و امروز کارآمدی فقه روشن کرده که می تواند به نام اجتهادی تمدن ساز جوامع بشری را به اندیشه دعوت نماید.
رئیسی تصریح کرد:آنچه که امروز پیش روی حوزه های علمیه و بزرگان دین وجود دارد این است که بسیاری از شبهات را پاسخ بدهند و اکنون مطمئن ترین،قدیمی ترین و اثرگذارترین مرجع در بین گروههای سیاسی و اجتماعی روحانیت است.
تولیت آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد:در حوزه علمیه خراسان با تاریخ کهنی که دارد ان شاءالله این دوره جدید مدیریتی بتواند گامهای بلندی با کمک فضلای گرامی بردارد و کامل کننده تلاشهای انجام شده تا کنون باشد.
وی اظهار کرد:امید است حوزه های علمیه در پناه حضرت رضا(ع)محفوظ بماند و بتواند سیر کمال خود را روز به روز طی نماید
جمهوری اسلامی بزرگترین نعمت خداوند و حوزه علمیه و روحانیت ستون فقرات نظام هستند

خبرگزاری شبستان:رئیس دفتر مقام معظم رهبری در جلسه تودیع و معارفه اعضاء،دبیر شورای عالی و مدیر حوزه علمیه خراسان رضوی گفت:جمهوری اسلامی برگترین نعمت خداوند و حوزه علمیه و روحانیت ستون فقرات نظام هستند.
[ مشاهده متن کامل خبر روحانیت اثر گذارترین مرجع در بین گروه های سیاسی و اجتماعی جامعه انقلابی کشور است در خبرگزاری شبستان ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن