تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820957720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرکت های جنبشی در بسیج دانشجویی کمرنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: نماینده فرماندهان حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های گلستان گفت: حرکت های جنبشی موجب تحول خواهد بود که این مسئله در بسیج دانشجویی کمرنگ است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، مهدی باقریان، نماینده فرماندهان حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های گلستان، امروز (21 فروردین) در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان با بیان اینکه بسیج دانشجویی فضایی پرنشاط اما پرالتهاب است، گفت: حرکت های جنبشی برای ایجاد تحول مورد نیاز بوده که در بسیج دانشجویی این مسئله کمرنگ است و باید این کارکرد در عرصه های مختلف تقویت شود.
وی افزود: یکی از خواسته ها و برنامه های تشکل های بسیج دانشجویی، باید نقش آفرینی اجتماعی آنها باشد. بسیج دانشجویی باید بتواند ارتباط خود را با مردم بیشتر کند تا در کار گفتمان سازی موفق باشد.
باقریان اظهار کرد: ایجاد ساختار جدید برای حلقه های صالحین دانشجویی، تهیه تقویم اجرایی سالانه و افزایش مهارت های فردی و تشکیلاتی فرماندهان بسیج از جمله انتظارات از این مجموعه است.
وی به برخی از اقدامات انجام شده طی سال های اخیر اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته 19 ضعف اساسی در بسیج دانشجویی را احصا کردیم و براساس اولویت هابه آن پرداختیم.
بیان کرد: بزرگترین مشکل ما در این حوزه فقدان هویت بود اما با تلاش هایی که انجام شده امروز بعد از گذشت بیش از دوسال بسیج دانشجویی، تشکلی واقعی و اثرگذار شده است.
وی خاطرنشان کرد: اقتدار آفرینی نیز ذیل هدف هویت آفرینی تعریف شد و امروز این تشکل به آن دست پیدا کرده است.
به گفته باقریان، استقرار 5 قرارگاه جهادی از جمله جهاد علمی و مهندسی فرهنگی، انجام کار تشکیلاتی و برنامه ریزی یک و پنج ساله از جمله اقدامات انجام شده طی دو سه سال اخیر بوده است.
گفتنی است، در پایان این مراسم علی لشکربلوکی از سمت ریاست سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تودیع و علی اکبر عرفانی به جای وی در این سمت منصوب شد.
چاپ و توزیع ۲ هزار پوستر سومین طرح ملی جواد آل طاها (علیه السلام) در سطح کشور

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان از چاپ و توزیع دو هزار پوستر سومین طرح ملی جواد آل طاها (علیه ...
[ مشاهده متن کامل خبر حرکت های جنبشی در بسیج دانشجویی کمرنگ است در خبرگزاری شبستان ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن