تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813206000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سینما کلاسیک این هفته و کارگردانان بزرگ تاریخ سینما


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: «حادثه ماتئی»، «خاطرات خانوادگی»، «گرسنه»، «خواهران ماکایکو»، «جلادان نیز می میرند»، «ماجراهای مارک تواین» و «پسری از اوکلاهما» فیلم های منتخب این هفته هستند.
به گزارش « نسیم آنلاین »، این هفته در برنامه «سینما کلاسیک» شبکه نمایش با پخش فیلم های منتخبی از کارگردانان بزرگ تاریخ سینما به خانه مخاطبین می آید.
 «حادثه ماتئی»، «خاطرات خانوادگی»، «گرسنه»، «خواهران ماکایکو»، «جلادان نیز می میرند»، «ماجراهای مارک تواین» و «پسری از اوکلاهما» فیلم های منتخب این هفته هستند.
«حادثه ماتئی» ساخته کارگردان بزرگ ایتالیایی فرانچسکو رزی و «خاطرات خانوادگی» ساخته والریو زورلینی، دو فیلم از سینمای ایتالیا هستند که این هفته پخش خواهند شد.
داستان «حادثه ماتئی» به سقوط هواپیمای انریکو ماتئی مدیر ایتالیایی شرکت نفتی ای ان ای و مرگ وی می پردازد. این فیلم برنده جایزه نخل طلای فرانسه و جایزه گلدن گلوب شده است. فیلم «خاطرات خانوادگی» درام سیاه از زندگی دو برادر با نام انریکو و لورنزو است. انریکو برادر بزرگتر که درگیر زندگی شخصی است از مرگ برادر کوچک خود مطلع می شود و شروع به یادآوری زندگی کوتاه برادرش می کند. مارچلو ماستریانی بازیگر شهیر ایتالیایی در این فیلم نقش آفرینی کرده و به زیبایی نقش خود را ایفا کرده است.
«گرسنه» محصول 1966 سوئد و ساخته هنینگ کارلسون، که برنده بهترین بازیگر جشنواره فیلم کن شده است، «خواهران ماکایکو» از ساخته های کارگردان شناخته شده ژاپنی، کن ایچیکاوا که برنده 5 جایزه بین المللی و نامزد 9 جایزه دیگر از جمله نامزدی بهترین فیلم جشنواره ونیز، «جلادان نیز می میرند» ساخته فریتز لانگ کارگردان بزرگ سینما که برای این فیلم نامزد دو جایزه اسکار شد، «ماجراهای مارک تواین» که به داستان زندگی مارک تواین می پردازد و «پسری از اوکلاهما» از ساخته های مایکل کورتیز ، فیلم های کلاسیک دیگری هستند که این هفته در قالب برنامه «سینما کلاسیک» پخش خواهند شد.
گفتنی است برنامه «سینما کلاسیک» هر شب ساعت 1 بامداد پخش و روز بعد ساعت 7 و 17 تکرار می شود.
[ مشاهده متن کامل خبر سینما کلاسیک این هفته و کارگردانان بزرگ تاریخ سینما در نسیم آنلاین ]

سینما کلاسیک این هفته و کارگردانان بزرگ تاریخ سینما






شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن