تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820314514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری


مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه متمرکز ۹۵ تا ساعت ۲۴ فردا تمدید شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان باید با مراجعه به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت کد رشته محل ها در برگ انتخاب رشته اقدام کند.
توکلی با بیان اینکه اطلاعیه این سازمان درباره اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته از عصر امروز در سایت اینترنتی سازمان سنجش منتشر می شود افزود: داوطلبان می توانند حداکثر50 کد رشته محل را از میان کدرشته محل های امتحانی انتخاب کنند.
وی با اشاره به اینکه تا امروز، 57 هزار و 106 داوطلب انتخاب رشته کرده اند، گفت: این داوطلبان نیز در صورت تمایل می توانند برای ویرایش کد رشته محل های انتخابی اقدام کنند.
توکلی افزود: داوطلبانی که انتخاب رشته می کنند، باید برای اطلاع از حد نصاب نمره کد رشته محل های انتخابی و سایر شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو برای ارزیابی تخصصی (مرحله دوم آزمون) به اطلاعیه ای که اواخر دهه اول اردیبهشت در سایت اینترنتی سازمان سنجش و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منتشر می شود مراجعه کنند.


شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن