تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813250108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرکاری این روزهای بازیگر «شاخه گلی برای عروس»


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



پرکاری این روزهای بازیگر «شاخه گلی برای عروس»
روز نو :

فیلم سینمایی «جزیره مهربانی» که مضمون فانتزی دارد، برای تمام سنین خواهد بود.

مهدی امینی‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون  در خصوص فعالیت جدید هنری خود گفت: دو سریال «جدایی» و «میراث» را برای تلویزیون داشتم و همچنین در حال پیش تولید سریال «سکوت سوت پایان» هستیم.
 
بازیگر فیلم سینمایی «شاخه گلی برای عروس» ادامه داد: فیلم «جزیره مهربانی» را برای سینما بازی کردم. فیلم «جزیره مهربانی» در مرحله صداگذاری و موسیقی است. «جزیره مهربانی» فیلمی فانتزی است که می‌تواند مخاطبانی در تمامی سنین از کودک تا کهنسال را به خود جذب کند؛ داستان این فیلم در مورد یک هواپیمایی است که بعد از پرواز در یک جزیره سقوط می‌کند و سرنشینان این هواپیما که مدتی مجبور به زندگی در این جزیره می‌شوند با مسائلی همراه می‌شوند که ضمن داشتن بار طنز، بسیار فانتزی است و نمونه آن را در سینمای ایران تاکنون نداشته‌ایم؛ من هم در این فیلم نقش خلبان هواپیما را بازی می‌کنم.
 
وی عنوان کرد :فیلم «طعمه شیطان»، «مرد آبانی» و «آفتاب‌پرست» را برای نمایش خانگی بازی کردم. داستان «آفتاب‌پرست» به رعایت نکردن قوانین و رساندن آسیب به افراد اجتماع بر می‌گردد و به طور کلی درباره جریان یک آدم‌ربایی صحبت می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران


تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن