تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818927217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زاهدی: دانشمندان شهید هسته‌ای در مكتب امام راحل(ره) رشد یافته‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: زاهدی: دانشمندان شهید هسته‌ای در مكتب امام راحل(ره) رشد یافته‌اند
رئیس كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای، دانشمندان شهید این عرصه را جهادگرانی دانست كه در مكتب امام خمینی(ره) رشد یافته‌اند.
به گزارش  نامه نیوز، محمدمهدی زاهدی با صدور پیامی روز ملی فناوری هسته‌ای را تبریك گفت و نوشت:‌ ملت بزرگ ایران اسلامی باگذشت قریب به چهار دهه‌ از حیات شكوهمند و پر بركت انقلاب اسلامی، هر روز شاهد خلق صحنه‌ای بی‌بدیل از حماسه و افتخار توسط فرزندان رشید و غیور وطن بوده‌اند، كه جهانیان را به تحسین و تكریم واداشته است.

وی افزود: 20 فروردین‌ماه، روز ملی فناوری هسته‌ای، در شمار چنین روزهای مبارك و غرورآفرین نزد ملت شریف ایران می‌باشد. این روز بی‌نظیر، با مناسبتی چون شهادت مرتضی آوینی و روز هنر اسلامی پیوندی با مسما و ناگسستنی خورده است و تداعی این حدیث شریف نبوی است كه فرمودند: اگر دانش در ثریا باشد مردانی از سرزمین فارس بدان دست خواهند یافت.

زاهدی ادامه داد: اما این بار جوانان برومند و دانشمندان متعهد ایران اسلامی با هنر شهادت و به بهای خون پاك خویش بر قله‌های رفیع دانش هسته‌ای گام نهادند و همگان دیدیم و جهانیان دیدند كه فرزندان فرهیخته مكتب خمینی (ره) و دانش‌آموختگان «اقدام و عمل» در مكتب امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، با سلاح ایمان و تلاش و با هنر اسلامی و قلم خون‌رنگ سید شهیدان اهل‌قلم، از مسیر دانش متعهدانه معبری جدید را در جبهه‌ی جهاد علمی گشودند، تا از نورانیت ازلی خویش تارك اسلام و تشیع را متلألی و نورافشانی سازند.

وی افزود: نورانیتی كه تابش آن بر تاریخ این سرزمین روشنی‌بخش صفحاتی سراسر همت و مردانگی است كه بر آن برای همیشه به زر نگاشته خواهد شد: هنر نزد ایرانیان است و بس.

رئیس كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این پیام افزود: درود می‌فرستیم به روح بزرگ و ساحت پاك آن شهیدان خدایی عرصه فناوری هسته‌ای كه ایران و اسلام مدیون این هنر آسمانی آنان خواهد بود و با آرمان‌های این شهیدان جاوید و امام شهیدان پیمان می‌بندیم كه با تمام وجود خویش ادامه‌دهنده‌ مسیرشان، در سایه فرامین ولایت باشیم.



منبع: خانه ملت


۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن