تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821023671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران با قطع ارتباط با آمریكا به پیشرفت رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه خرم آباد: ایران با قطع ارتباط با آمریكا به پیشرفت رسید نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: ایران اسلامی به واسطه قطع ارتباط با آمریكا به پیشرفت رسیده است
۱۳۹۵ شنبه ۲۱ فروردين ساعت 09:36

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا ازلرستان ،سیداحمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به بیستم فروردین ماه سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریكا اظهار داشت: بیستم فروردین ماه سالروز استقلال وخود كفایی ملت ایران در زمینه سیاسی ، نظامی، هسته ای و فرهنگی است.
وی ادامه داد: ایران به واسطه قطع ارتباط با آمریكا وكوتاه كردن دست استكبار جهانی در امور داخلی خود به این استقلال و پیشرفت همه جانبه رسیده است.
وی بیان كرد: این روز نماد استقامت و جهاد ملت ایران در برابر سختی ها و نشانگر خواستن و توانستن ملت انقلابی ایران در برابر آمریكا و استكبار جهانی است.
خطیب نمازجمعه خرم آباد با تاكید بر شعار اقتصاد مقاومتی اظهار كرد: ملت ایران باید امسال با تكیه بر توانمندی های داخلی و دنبال كردن سیاست های اقتصاد مقاومتی به استقلال اقتصادی نیز دست پیدا كند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه با اشاره به سخن رئیس جمهور آمریكا در مورد پیشرفت های نظامی وهسته ای ایران افزود: جای تاسف است كه عده ای در داخل كشور این سخنان را می شنوند و دوباره در مورد مذاكره وارتباط با آمریكا حرف می زنند.
وی اضافه كرد: تولید انبوه موشك، موفقیت های هسته ای وپیشرفت های نظامی ملت ایران توان مقابله با این ملت را از آمریكا سلب كرده است.
آیت الله میرعمادی بیان داشت: امروز مسئولان باید به پیشرفت های همه جانبه، وتوانمندی های داخلی فناوری هسته ای تكیه وافتخار كنند.
وی همپنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آغاز ماه رجب اظهار داشت: ماه های رجب ، شعبان و رمضان سه ماه برای اصلاح نفس انسان است. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن