تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عملیات عمرانی احداث نخستین پارک بانوان شهر دلیجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغاز عملیات عمرانی احداث نخستین پارک بانوان شهر دلیجان شهردار دلیجان از آغاز عملیات عمرانی احداث نخستین پارک بانوان شهر دلیجان خبر داد.
۱۳۹۵ شنبه ۲۱ فروردين ساعت 09:12

خبرگزاری پانا+ شروع بکار عملیات عمرانی احداث پارک بانوان شهر دلیجان

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مهدی اسماعیلی گفت: با توجه به اینکه نیمی از جامعه ما را زنان تشکیل می‌دهند، در این راستا فراهم ساختن محیط‌ هایی مختص این قشر جامعه که بتوانند با آرامش و امنیت خاطر اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند ضروری است.
وی افزود: فراهم ساختن شرایط روحی و روانی مناسب برای بانوان نقش موثری در انجام وظایف آن‌ها در کانون گرم خانواده و جامعه دارد، لذا احداث پارک بانوان و ایجاد امکاناتی از قبیل مکان‌ های ورزشی، رفاهی، تفریحی در این مجموعه جهت افزایش سلامت روح و روان زنان حائز اهمیت است
شهردار دلیجان بیان کرد: از آنجایی که پارک‌ های مخصوص بانوان مکانی مناسب با وجود امکانات رفاهی خاصی هستند که زنان و دختران می‌توانند در این فضا ورزش و تفریح کنند، لذا مهم‌ترین هدف و ضرورت احداث این پارک‌ها تقویت روحیه، نشاط، شادابی و تخلیه انرژی این قشر جامعه در محیطی امن است.
اسماعیلی ادامه داد: امید است با رفع کمبود فضاهای مناسب ورزشی و سالن های اختصاصی و همچنین پارک ویژه بانوان برخی از مشکلات در حوزه بانوان نیز برطرف شود.
وی اضافه کرد: ما مکانی برای گذراندن اوقات فراغت بانوان نداریم و احداث پارک بانوان در شهر ضروری و یکی از خواسته های به حق بانوان دلیجانی است و ایجاد پارک مناسب می تواند مکان مناسبی برای حضور خانواده هایی باشد که تمایل دارند ساعاتی را بیرون از خانه سپری کنند.
شهردار دلیجان ابراز داشت: نخستین پارک بانوان شهر با مساحت حدود 6 هکتار با برآورد اولیه حدود هفت میلیارد ریال در جنب ورزشگاه آزادی واقع در منطقه مومن آباد اجرا می شود که تاکنون طراحی و مطالعات آن صورت گرفته است.
اسماعیلی اظهار داشت: در فاز ابتدایی عملیات دیوار کشی به متراژ 960 متر طول انجام خواهد شد که خوشبختانه محل اجرای این پارک به گونه ای جانمایی شده است که شهروندان به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و از خدمات این پارک استفاده کنند.
وی گفت: در این بوستان اماکنی به عنوان مسیر دوچرخه سواری، اسکیت، لوازم بدنسازی، آب نما، آمفی تئاتر روباز، مکان بازی کودکان، فرهنگسرا، بازارچه و غیره تعبیه شده است و با توجه به محصور شدن این بوستان بانوان می توانند آزادانه و به راحتی به تفریحات خود بپردازند.
شهردار دلیجان ابراز امیدواری کرد در سال آینده به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن شاهد افتتاح بخش هایی از این بوستان باشیم.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن