تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820111235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اذعان رژیم صهیونیستی به ناتوانی در مقابل موشک های حزب الله


واضح آرشیو وب فارسی:اسلام تایمز: اسلام تایمز: تحلیلگران رژیم اشغالگر قدس از ناتوانی تل آویو در برابر موشک های حزب الله لبنان و متوسل شدن آن به آمریکا برای تامین امنیت این شهر خبر دادند.
به گزارش اسلام تایمز، روزنامه رای الیوم در گزارشی به قلم "زهیر اندراوس" به بررسی موضعگیری های اخیر سران رژیم اسرائیل درباره توان حزب الله پرداخت و نوشت: تل آویو اذعان می کند که قدرت موشکی حزب الله خطرناک است و ارتش اسرائیل به تنهایی بدون کمک آمریکا قادر نیست با آن مقابله کند؛ آمریکایی که هم اکنون در حال ساخت یک پایگاه نظامی برای دفاع از راکتور هسته ای دیمونا در صحرای نقب در جنوب فلسطین اشغالی است.
این روزنامه تصریح کرد: در برهه اخیر ملاحظه می شود که تصمیم گیران در تل آویو افسار رسانه های اسرائیلی را برای انتشار گزارش های تقریبا روزانه درباره تقویت زرادخانه نظامی حزب الله رها کرده اند و گزارش های اسرائیلی درباره دستیابی حزب الله به آنچه اسرائیل آن را رسانه های پیشرفته و ویژه یعنی سلاح های برهم زننده توازن قدرت می خواند، هشدار می دهند.
همچنین اخبار رسانه های اسرائیلی از تهدیدهای مستقیم و تلویحی درخصوص به راه انداختن تجاوزگری جدیدی علیه حزب الله بعد از گذشت یک دهه از آخرین دور درگیری نظامی بین آنها در تابستان سال 2006 میلادی، خالی نیست. اسرائیل در این جنگ برنده نبود و حزب الله نیز جنگ را نباخت و در این زمینه باید این نکته را نیز مدنظر قرار داد که اساسا همسانی در قدرت نظامی دوطرف وجود نداشت زیرا براساس آمارهای رسمی، ارتش اسرائیل جزء 10 ارتش قوی در بین ارتش های جهان به شمار می رود. نکته قابل توجه این است که از سال 2006 میلادی در روابط بین الملل "توازن وحشت" بیرون آمد.
به گفته "عاموس هارئیل" تحلیلگر امور نظامی روزنامه اسرائیلی هاآرتس، براساس ارزیابی های ارتش اسرائیل، حزب الله در جریان عملیات اخیر خود در پاسخ به حملات اسرائیل تلاش کرد تا خط قرمزی را در برابر اسرائیل ترسیم کند به این معنا که اگر خدشه ای به حاکمیت لبنان وارد کنید، هزینه آن را پرداخت خواهید کرد.
این تحلیلگر افزود: از جنبه عملی، به نظر می رسد که چیز عمیق تری در اینجا روی می دهد یعنی حزب الله تلاش می کند که قواعد بازی در رویارویی با اسرائیل را بعد از سالها (به ...
[ مشاهده متن کامل خبر اذعان رژیم صهیونیستی به ناتوانی در مقابل موشک های حزب الله در اسلام تایمز ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اسلام تایمز]
[مشاهده در: www.islamtimes.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن