تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821235951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروهای مسلح، دژهای فولادین نظام هستند/ دعوای ما با آمریکا، دعوا می خواهیم تو نباشی است


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه نیروهای مسلح، دژهای فولادین نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: نیروهای مسلح به عنوان دژهای فولادین کشور، آماده ی مجوز هیچ کس نیستند و تنها گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج رسا , امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی شامگاه جمعه در هفدهمین یادواره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی که در محل مسجد اسلام آباد زنجان برگزار شد، با بیان اینکه در طول این 17 سال پس از شهادت صیاد شیرازی چندین مراسم رسمی و خودجوش، در سراسر کشور برای بزرگداشت و پاسداشت این مقام برگزار شده است، اظهار کرد: این نشان از این است که، صیاد شیرازی، صیاد دلهاست.
وی با بیان اینکه نه این یادواره ها و نه این سخنرانی هایی که در مورد شهید صیاد شیرازی صورت گرفته در سرتاسر کشور در طول این مدت، نتوانسته است ذره ای از ویژگی های این شهید بزرگوار را نمایان کند، افزود: راز ماندگاری این شهید در بین همگان این است که، صیاد شیرازی، امیر دلهاست.
جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در مورد شهید صیاد شیرازی صحبت کردن، سخن گفتن، در مورد اسلام، ولایت، ایثار و شهادت است، تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی برای همگان، یک الگوی اخلاقی ممتاز است.
*شهید صیاد شیرازی، ذوب در ولایت بود
امیر سرتیپ موسوی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی به معنی واقعی ذوب در ولایت و منتظر واقعی امام زمان(عج) بودند، بیان کرد: باید به خاطر تربیت چنین شاگرد ممتازی در مکتب اسلام، از ائمه اطهار و اهل بیت نبوت سپاسگزاری کرد.
وی با بیان اینکه مجلس بزرگداشت این شهید بزرگوار، مجلس تکریم، مجاهدت است، افزود: تمام کار های شهید صیاد شیرازی، به خاط خداوند متعال صورت می گرفت و این جلسات، جلسه تکریم شهید و شهادت است.
جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با طرح این سوال که رمز ماندگاری شهید سپهبد علی صیاد شیرازی بعد از گذشت 17 سال سال در چیست، بیان کرد: به عقیده من رمز ماندگاری این شهید صیاد شیرازی، خدایی بودن، خدایی عمل کردن این بزرگوار است.
*شهید صیاد شیرازی، به انجام فریضه های مستحبی مقید بودند
امیر سرتیپ موسوی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی حتی در شرایط دشوار و سخت نمازشان را در اول وقت اقامه می کردند و به انجام، فریضه ...
[ مشاهده متن کامل خبر نیروهای مسلح، دژهای فولادین نظام هستند/ دعوای ما با آمریکا، دعوا "می خواهیم تو نباشی" است در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

نیروهای مسلح، دژهای فولادین نظام هستند/ دعوای ما با آمریکا، دعوا "می خواهیم تو نباشی" است






شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن