تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821251310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت آنچلوتی و گواردیولابر سر پدیده بیلبائو


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: ورزش سه: رسانه های آلمانی ادعا کردند کارلو آنچلوتی به جذب ایمریک لاپورته از تیم اتلتیکو بیلبائو علاقه مند است.
این پدیده 21 ساله چندی است که در عرصه فوتبال اروپا مطرح شده و کارلتو در نظر دارد از او در کنار جروم بواتنگ در دفاع میانی استفاده کند.
"بیلد اشپورت" نوشت زوج بواتنگ-لاپورته راه حل موردعلاقه آنچلوتی برای خط دفاعی است. مقامات بایرن دو سال قبل تصمیم داشتند این بازیکن فرانسوی را که آن زمان بسیار مورد توجه پپ گواردیولا قرار گرفته بود به خدمت بگیرند اما این انتقال با شکست روبرو شد.
حال رسانه های اسپانیایی هم فاش کرده اند که اواخر فوریه لاپورته با مدیر منچسترسیتی درمورد ترانسفر به این باشگاه انگلیسی به توافقات اولیه دست یافته است.
گفتنی است قرارداد لاپورته با بیلبائو تا سال 2019 اعتبار دارد و ارزش او در بازار نقل و انتقالات 50 میلیون یورو برآورد شده است.
[ مشاهده متن کامل خبر رقابت آنچلوتی و گواردیولابر سر پدیده بیلبائو در فردا نیوز ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن