تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان فرمایشات رهبری را فصل الخطاب خود قرار دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: امام جمعه بافت گفت: اگر بخواهیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم همه مسئولان باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب قرار داده و از تئوری و روی کاغذ به عمل برسانند.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت الاسلام علی مهدی زاده، امام جمعه بافت در خطبه های نماز جمعه با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی و به مناسبت سالروز قطع رابطه آمریکا با ایران گفت: این قطع رابطه برای کشور ما عزت، شرف و اقتدار و برای آمریکا جز خواری و ذلت چیز دیگری نداشته است.
وی افزود: کسانی که خیال می کنند، برای رفع مشکلات اقتصادی باید با آمریکا ارتباط برقرار کرد، بدانند این خیال خامی است.
حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: در این دو سال اخیر مشاهده کردیم، نتیجه دست دادن، لبخند زدن و جلسات محرمانه چیزی جز تحریم و تهدید علیه کشور ما توسط آمریکا نبود، حالا چگونه است که این عده جاهل، نادان یا خائن نمی دانند.
امام جمعه بافت بیان کرد: آنها بدانند ایران اسلامی به هیچ وجه اجازه ارتباط با آمریکا را به احدی نمی دهد و کسانی که از روی جهالت و خیانت بیان می کنند که دنیای فردا دنیای گفتمان است نه موشک، این افراد نیز آگاه باشند، زبان ملت ایران با آمریکا و کشورهایی که ایران را تهدید می کنند، زبان موشک است.
حجت الاسلام مهدی زاده در تبیین شعار سال اظهارکرد: مقام معظم رهبری مجددا مسئله اقتصاد را مطرح کردند آن هم با دو واژه اقدام و عمل، شاید به این علت باشد که مسئولان ما طی این دو سال عملکرد ضعیفی در بحث اقتصاد داشتند و آن هم به علت بی توجهی و عدم اعتقاد به تکلیفی و فصل الخطاب بودن فرمایشات فرماندهی کل قواست.
وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در جنگ اقتصادی نیز پیروز شویم همه مسئولان باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب قرار داده و از تئوری و روی کاغذ به عمل برسانند.
[ مشاهده متن کامل خبر مسئولان فرمایشات رهبری را فصل الخطاب خود قرار دهند در خبرگزاری قرآنی ایران ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن