تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819943826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش سخنگوی وزارت کشور دولت اصلاحات به بازگشت احمدی نژاد


واضح آرشیو وب فارسی:پارسینه: جهانبخش خانجانی،عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و سخنگوی وزارت کشور دولت اصلاحات نوشت:"نظام سامان بخشی اقتدار گرایان "به دلیل شکست از مردم و اصلاح طلبان وباتوجه به کینه به دل گرفته از آنان ،باحمایت پایگاههای نهادهایی خاص واستفاده از جهل اقتصادی طبقه آسیب پذیر جامعه،در صدد طرح مجدد رییس دولت پیشین می باشد ودر این راه بابهره جویی از عناصر فحاش سعی درعصبانی کردن اصلاح طلبان دارند.
فراموش نکنیم مردم اینباربهتر از گذشته می دانند که احمدی نژاد از چه منظری و از سوی چه کسانی در مقابل دولت و مردم می ایستد لذا از این سو نباید از ورود وی ترسید بلکه باید بر ضعف های تشکیلاتی خود و دولت دقت کنیم واز حالا در صدد رفع بر آییم.
از جمله:
1_دولت ناگزیر است وباید در وزرا و استانداران و فرمانداران خود تجدید نظر نماید و نیروهای غیر همراه را سریعا تغییر دهد.
2-اصلاح طلبان همانند خرداد 92 و اسفند 94 باخرد و عقلانیت مسیر همدلی را بپیمایند واز هم اکنون سازمان رای خود را به سامان کنند.
3_در انتخابات رییس و هیئت رییسه مجلس از رفتارهای نازل وسطح پایین و غیر مرتبط با احزاب و گروههای سیاسی بپرهیزد ودرحد یک ستاد ودبیرخانه تنزل ندهد و پیوند استراتژیک با اصول گرایان معقول را از دست ندهد.
4_از کلیه ابزارهای آگاهی بخش و رسانه ای در خصوص موانع موجود بر سر راه اصلاح طلبان استفاده کنیم.
5_مطالبه جدی ازحاکمیت و قوه قضاییه در خصوص رفع مشکل محبوبان جامعه صورت پذیرد و رفتار دوگانه آنها و نظام قضایی کشور در خصوص آزادی مخربان و متخلفان اقتصادی در هرگونه فعالیت سیاسی و اقتصادی و محدودیت اصلاح طلبان در فضای فعلی کشور مطرح و بصورت در خواستهای سیاسی و اجتماعی نخبگان و مردم اقدام گردد.
6_از هرگونه بیان و اقدام ساختار شکنانه و تقویت شکاف اصلاح طلبان با بخش اصلی حاکمیت باید اجتناب و خودداری و حتی در خصوص ارتباط موثر و جلب اعتماد باید بهره جست .
[ مشاهده متن کامل خبر واکنش سخنگوی وزارت کشور دولت اصلاحات به بازگشت احمدی نژاد در پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پارسینه]
[مشاهده در: www.parsine.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن