تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815348908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان حتی موفقیت ما در زمینه سلول های بنیادی را برای خود تهدید تلقی می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:تیتر1: خطیب جمعه کرج گفت: هرگونه کوتاهی در انجام مسئولیت ها به ویژه در خصوص عملی کردن اقتصاد مقاومتی پذیرفتنی نیست.
گروه استانی « تیتریک »، حجت الاسلام المسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: دانش و چرخه سوخت هسته ای در حالی در ایران اسلامی تکمیل شد که دشمنان ضمن گسترش تحریم ها، تعدادی از دانشمندان هسته ای کشورمان را به شهادت رساندند.
وی بیان داشت: رویکرد جهادی نشان داد که با تمام محدودیت ها می توان در ابعاد مختلف از جمله فرهنگی و اقتصادی به دستاوردهای بزرگ دست یافت.
نماینده ولی فقیه در استان البرزبا اشاره به بیستم فروردین ماه سالروز قطع رابطه سیاسی آمریکا با ایران در سال 59 گفت: تکمیل چرخه سوخت هسته ای در 20 فروردین سال 85 نشان داد که ملت ایران با تکیه بر اسلام و توانمندی های درونی خود می تواند به اقتدار دست یابد.
امام جمعه کرج اظهار داشت: براین اساس اگر مدیریت و تفکر جهادی در اقتصاد و فرهنگ و دیگر بخش ها حاکم شود به طور قطع موفقیت های بزرگی به دست خواهیم آورد.
حسینی همدانی گفت: دانشمندان هسته ای کشورمان با دستیابی به این دانش ارزشمند شعار ما می توانیم را عملی کردند.
وی ادامه داد: این امر نشان داد که ملت قهرمان ایران زیر بار سلطه دشمنان و استکبار جهانی نخواهد رفت.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به بیانات روز چهارشنبه هفته جاری رهبر معظم انقلاب در جمع شماری از مسئولان کشور گفت: معظم له بار دیگر بر عملی شدن اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند وباید مسئولان در تمام رده های مختلف ماهانه گزارش کار ارایه دهند.
امام جمعه کرج افزود: آثار عملی اقتصاد مقاومتی باید در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و اقتصادی برای مردم محسوس و ملموس باشد.
وی اظهار داشت: بیانات رهبری معظم انقلاب باید به عنوان نصب العین در تمام بخش ها از جمله اقتصاد مقاومتی مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.
خطیب جمعه کرج گفت: هرگونه کوتاهی در انجام مسئولیت ها به ویژه در خصوص عملی کردن اقتصاد مقاومتی پذیرفتنی نیست.
نماینده ولی فقیه با اشاره به توانمندی های موشکی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این ظرفیت ها برای همسایگان تهدید نیست بلکه ...
[ مشاهده متن کامل خبر دشمنان حتی موفقیت ما در زمینه سلول های بنیادی را برای خود تهدید تلقی می کنند در شبکه خبری تحلیلی تیتر1 ]

دشمنان حتی موفقیت ما در زمینه سلول های بنیادی را برای خود تهدید تلقی می کنند






شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تیتر1]
[مشاهده در: www.titre1.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن