تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818908439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصميم شوراي نگهبان درباره انتخابات اصفهان تغيير نکرده است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تصميم شوراي نگهبان درباره انتخابات اصفهان تغيير نکرده است
سخنگوي هيئت مرکزي نظارت بر انتخابات درباره ابطال آراي يکي از منتخبان حوزه انتخابيه اصفهان تأکيد کرد: تصميم شوراي نگهبان براساس موازين و چارچوب‌هاي قانوني بوده و در تصميمات قبلي تغييري ايجاد نشده است.
به گزارش ايرنا، سيامک ره‌پيک، سخنگوي هيئت مرکزي نظارت بر انتخابات در گفت‌وگويي از تأييد صحت برگزاري انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در چهار حوزه انتخابيه ديگر در جلسه امروز (ديروز) شوراي نگهبان قانون اساسي خبر داد. وي افزود: در اين جلسه گزارش مفصلي از اقدامات انجام شده مربوط به برگزاري انتخابات در پنج حوزه باقي مانده ارائه شد و اعضا در خصوص هر يک از حوزه‌هاي انتخابيه تصميماتي اتخاذ کردند. وي خاطرنشان کرد: از پنج حوزه انتخابيه (بويراحمد، پاکدشت، کهنوج، دهلران و ماکو)، چهار حوزه که بازرسي انجام شده بود گزارش‌ها ارائه و صحت انتخابات سه حوزه تأييد شد اما در يک حوزه، آرا بازشماري و تصميم گرفته شد که انتخابات در آن حوزه نيز تأييد شود زيرا نتيجه بازشماري تأثيري در نتيجه انتخابات نداشت. وي گفـت: البته در يک حوزه از اين پنج حوزه انتخابيه با توجه به گزارش‌هايي که دريافت شده بود، آراي برخي صندوق‌ها به علت تخلفات ابطال شد اما در نتيجه عمومي انتخابات در آن حوزه تأثيري ايجاد نشد. عضو حقوقدان شوراي نگهبان قانون اساسي گفت: فقط يک حوزه انتخابيه باقي مانده است (حوزه ماکو) که با توجه به گزارش‌هاي ارائه شده و آراي نزديک منتخبان که مي‌توانست در يک مرحله‌اي يا دو مرحله‌اي بودن انتخابات تأثير داشته باشد بحث‌هايي مطرح و نتيجه اين شد که در فرصت کوتاهي کل آراي اين حوزه بازشماري شود. سخنگوي هيئت مرکزي نظارت بر انتخابات افزود: بر اين اساس کار بررسي انتخابات در 206 حوزه انتخابيه به پايان رسيد و يک حوزه باقي مانده (حوزه ماکو) با توجه به گزارش‌ها و لزوم رعايت حقوق مردم در آرايي که به صندوق ريخته بودند نيازمند بازشماري آراست و اوايل هفته آينده نتيجه آن اعلام مي‌شود. ره‌پيک در پاسخ به اين پرسش که آيا در نتيجه بررسي‌هاي شوراي نگهبان براي حوزه‌هايي که قبلاً صحت برگزاري انتخابات در آن اعلام شده است تغييري ايجاد مي‌شود، گفت: با توجه به اينکه پرونده اين حوزه‌ها طبق گزارش‌ها و بازرسي‌ها به‌طور تفصيلي در شورا مطرح و طبق قانون با رأي اکثريت مطلق درباره آنها تصميم‌گيري شد تغييري در تصميمات قبلي ايجاد نشده است. وي در پاسخ به پرسش ديگري درباره تدارکات مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: با توجه به هماهنگي‌ها، دستگاه‌هاي اجرايي و نظارتي در اين باره آمادگي کامل دارند و انتخابات در حوزه‌هايي که به مرحله دوم کشيده شده است بدون هيچ مشکلي به خوبي برگزار مي‌شود.


منبع : ايــرنا



تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن