تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820734232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کامرون: من و خانواده‌ام هیچ درآمدی در خارج از کشور نداشته‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کامرون: من و خانواده‌ام هیچ درآمدی در خارج از کشور نداشته‌ایم
یک سخنگوی نخست وزیر انگلیس روز چهارشنبه گفت که دیوید کامرون و خانواده اش هیچ گونه درآمدی از دارایی های خارج از این کشور نداشته اند.
به گزارش نامه نیوز، این برای چهارمین بار طی سه روز گذشته است که داونینگ استریت، تلاش می کند کامرون و خانواده اش را از هرگونه اتهامی دال بر داشتن حساب های برون مرزی به ظن فرار مالیاتی مبرا سازد.
 
افشای اسناد شرکت "موساک فونسکا" که به "اوراق پانامایی" مشهور شده اند، نشان می دهد که "یان کامرون" پدر نخست وزیر انگلیس پس از ایجاد یک صندوق سرمایه گذاری در باهاماس تحت عنوان شرکت "هلدینگ بلیرمور"، یکی از مخفیانه ترین روش های تجارت برون مرزی را به منظور فرار مالیاتی به کار گرفته بود.
 
به نوشته روزنامه گاردین، شرکت بلیرمور در طی 30 سال گذشته حتی یک پنی بابت سودهایی که کرده در انگلیس پرداخت نکرده است.
 
یان کامرون، پدر دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس در سال 2010 میلادی درگذشت.
 
در همین حال دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در گفت وگو با اسکای نیوز گفته است: «من درآمد ماهیانه ای به عنوان نخست وزیر دارم، مقداری پس انداز دارم که سود آن را دریافت می کنم. یک خانه دارم که قبلا ساکن آن بودیم و حالا که در محل اقامت نخست وزیر زندگی می کنم آن را اجاره داده ام. این همه دارایی های من است.
 
نخست وزیر انگلیس افزود: من هیچ سهامی ندارم، هیچ شرکت یا سرمایه ای خارج از مرزهای انگلیس ندارم. 
 
یک سخنگوی نخست وزیری انگلیس روز دوشنبه گذشته در پاسخ به این سووال که آیا هنوز خانواده کامرون در این صندوق سرمایه ای دارند، گفته بود که این یک مساله خصوصی است.
 
این سخنگوی نخست وزیری همچنین گفت که دولت کامرون تاکنون یک رشته اقدامات به منظور مقابله با فرار و اجتناب مالیاتی به اجرا گذاشته است.
 
اما جرمی کوربین رهبر حزب کارگر روز سه شنبه به دنبال افشای ارتباط پدر نخست وزیر انگلیس با شرکت حقوقی پانامایی "موساک فونسکا" و داشتن یک صندوق سرمایه گذاری برون مرزی به منظور فرار مالیاتی، خواستار تحقیق در مورد وضعیت مالیاتی خانواده دیوید کامرون شد.
 
جرمی کوربین رهبر حزب کارگر درواکنش به اظهارات سخنگوی نخست وزیری انگلیس گفت: البته این می تواند یک مساله شخصی باشد تا زمانی که بحث علایق شخصی در میان باشد اما اگر مالیات پرداخت نشده باشد دیگر چنین مسئله ای خصوصی نیست و باید تحت بررسی قرار گیرد.
 
وی اضافه کرد: بر این اساس بایستی یک تحقیقات مستقل و بدون هیچ پیش داوری در این خصوص صورت گیرد و مشخص شود که آیا مالیات پرداخته شده است یا نه. 
 
رهبر حزب کارگر افزود: فکر می کنم که نخست وزیر نیز به نفعش است که دقیقا آنچه صورت گرفته به ما بگوید.
 
جرمی کوربین، افزود: «انتشار اسناد پاناما باعث شده است که شمار بیشتری از مردم حس کنند که دو نوع قانون وجود دارد: یک قانون برای ثروتمندان و یک قانون برای مردم عادی. به همین دلیل الان بهترین زمان برای رسیدگی به موضوع گریزگاه های مالیاتی است.
 
حدود یازده میلیون سند متعلق به یک شرکت حقوقی به نام «موساک فونسکا» نشان می دهد که این شرکت چگونه به مشتریان خود در سراسر جهان کمک می کند تا به اقداماتی نظیر پولشویی یا فرار مالیاتی دست بزنند.

"سیگموندور گونلاگسون"، نخست وزیر ایسلند روز سه شنبه به دنبال افشای اسناد یاد شده که "اوراق پانامایی " مشهور شده اند و فشار افکار عمومی و رهبران احزاب مخالف، از سمت خود کناره گیری کرد.




منبع: ایسنا


۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن