تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819249753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهیابی463 دانش آموز مازندرانی به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران : راهیابی463 دانش آموز مازندرانی به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفت : در مرحله نخست آزمون المپیادهای علمی سال 95-94 ،463 دانش آموز مازندرانی به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور راه یافتند.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۸ فروردين ساعت 10:15

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سیدعلی قاسمی با بیان این كه 463 دانش آموز استان به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور راه یافتند ، اظهاركرد : مرحله اول آزمون المپیادهای علمی در بهمن 94 همزمان در سراسر کشور برگزار شد از 6 هزار و 845 شرکت کننده در استان 463  نفر از دانش آموزان توانستند به مرحله دوم راه پیدا کنند .  
مدیرکل آموزش و پرورش  استان مازندران افزود: در این مرحله  100 نفر از دانش آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی ناحیه یک ساری به مرحله بعد راه یافتند که این درصد قبولی بی سابقه بوده و 41 درصد شرکت کنندگان را شامل شده است .
 
 
وی خاطر نشان کرد: تعداد 333 دانش آموز مازندرانی راه یافته به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور از مراکز استعدادهای درخشان استان و 130 نفر مابقی از سایر مدارس بوده اند.
 
 
قاسمی این تعداد قبولی در المپیادهای علمی را در تاریخ آموزش و پرورش مازندران بی نظیر خواند و افزود: شهرستانهای بابل با 152 قبولی ، ناحیه یک ساری با 123 قبولی و تنکابن با 40  قبولی رتبه­های اول تا سوم این رقابت علمی را در بین شهرهای مختلف استان بدست آوردند .
 
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران تصریح کرد: تلاش می کنیم تا این 463 دانش آموز با آمادگی مضاعفی در مرحله دوم آزمون المپیادهای علمی حضور یابند . در همین راستا برای راه یافته گان به مرحله دوم یک دوره کلاس آموزشی متمرکز با حضور اساتید مجرب و دارندگان مدال های جهانی و کشوری برای کلیه رشته ها در دبیرستانهای استعدادهای درخشان شهید بهشتی ساری ناحیه یک ساری و شهید بهشتی بابل برگزار خواهد شد














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن