تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805640175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سربازان لوزانو آماده جنگ مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سربازان لوزانو آماده جنگ مي‌شوند
ديروز تمرين تيم‌ملي واليبال حال و هواي ويژه‌اي داشت، برگزاري اولين تمرين تيم‌ملي واليبال با حضور رائول لوزانو، سرمربي جديد ايران...
نویسنده : سعيد احمديان 
ديروز تمرين تيم‌ملي واليبال حال و هواي ويژه‌اي داشت، برگزاري اولين تمرين تيم‌ملي واليبال با حضور رائول لوزانو، سرمربي جديد ايران باعث شده بود تا خبرنگاران و عكاسان زيادي خودشان را به سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي تهران برسانند تا اولين حضور رسانه‌اي سرمربي آرژانتيني را ثبت كنند؛ مربي‌اي كه همان ابتدا حجت را بر شاگردانش تمام كرد وگفت كه بازيكنان بايد خودشان را براي تمرينات سخت و طولاني مدت آماده كنند، مانند سربازاني كه مي‌خواهند آماده حضور در ميدان جنگ شوند.


كوچك‌ترين نكته‌ها را هم به بازيكنان گوشزد مي‌كند و با دقت كار ملي‌پوشان را زير نظر دارد. سخت‌گيري‌هايش باعث شده تا بازيكنان حساب كار دستشان بيايد كه بر خلاف روزهايي كه كواچ، سرمربي ايران بود، اين بار قرار نيست تمرين فضاي شوخي داشته باشد. شهرام محمودي مي‌گويد: « لوزانو روي نظم و انضباط بسيار حساس است، مي‌گويد فقط بايد تمركز تيم روي تمرين باشد و حتي صحبت كردن حين تمرينات بين بازيكنان را ممنوع كرده است.» اين را مي‌شد درهمان اولين تمريني كه با حضور رسانه‌ها برگزار شد به صورت محسوس ديد. لوزانو به محض ديدن كوچك‌ترين اشتباه از بازيكني  به نزد بازيكن مورد نظر مي‌رفت و به او تذكرات لازم را مي‌داد تا اشتباهش را تصحيح كند. محمد موسوي هم نظر محمودي را تأييد مي‌كند: «جزئي‌ترين مشكل را گوشزد مي‌كند و اينكه روي نقاط ضعف تمركز كرده است، خيلي مي‌تواند به ما كمك كند. همين مشكلات كوچك توجه نشود، باعث مي‌شود كه در آينده همين اشتباهات تيم را دچار مشكل كند و بزرگ‌تر شود.»


علاوه بر سخت‌گيري‌هاي انضباطي، لوزانو به تمرينات سخت و طولاني هم تأكيد دارد. او ديروز گفت كه شاگردانش بايد خودشان را براي تمرينات سخت و طاقت فرسا آماده كنند: «تيم ايران به خوبي تمرين مي‌كند، تمرينات سخت و طاقت فرسا. بازيكنان هم بايد خودشان را با اين شرايط وفق بدهند. ما اينجا هستيم تا با كمك مسئولان فدراسيون و بازيكنان آرزوي ديرينه مردم ايران را تحقق ببخشيم. ما نمي‌توانيم با توجه به شرايط خود را مانند سربازان حاضر در يك پادگان ببينيم. بايد مانند سربازي كه در ميدان جنگ است خود را آماده كنيم تا در شرايط سخت با مشكل روبه‌رو نشويم.»


از همان روز اول هم ملي‌پوشان به خوبي شرايطي را درك كرده‌اند، مانند محمد موسوي كه در اين‌باره مي‌گويد: «لوزانو روي سخت تمرين كردن اصرار دارد و ما در طول روز دو نوبت و در مجموع شش ساعت تمرين مي‌كنيم و برنامه تمرينات طوري است كه هيچ وقت پرتي در تمرين وجود ندارد و تنها زمان آب خوردن در طول تمرين براي استراحت داريم. به هر حال با توجه به اينكه براي المپيك آماده مي‌شويم بايد تلاش كنيم و مشكلي در اين زمينه نداريم. اين سختي‌ها را به جان مي‌خريم و مطمئناً پس از هر پيروزي كه به دست بياوريم اين خستگي از تنمان در مي‌رود. به هر حال خيلي راحت‌تر مي‌شود با خستگي و سختي كشيدن جسمي كنار آمد تا اينكه در يك رقابت شكست بخوريم و از نظر روحي خسته شويم.»ساعت يك ظهر است كه تمرين سخت و نفس‌گير ملي‌پوشان در نوبت صبح به پايان مي‌رسد، لوزانو بازيكنان را جمع مي‌كند و نكات پاياني را به آنها گوشزد مي‌كند و در نهايت هم همه ملي‌پوشان دست‌هايشان را روي هم مي‌گذارند و براي موفقيت هم پيمان مي‌شوند.


لوزانو پس از پايان تمرين به جمع خبرنگاران مي‌آيد تا در پايان اولين تمريني كه رسانه‌ها حضور دارند از اهداف و برآيندش از وضعيت ملي‌پوشان صحبت كند: «در همين مدت كوتاه كه به 24 ساعت هم از حضورم نمي‌رسد توقعات مردم از تيم‌ملي واليبال را احساس مي‌كنم.» او درباره شانس ايران براي كسب سهميه المپيك 2016 ريو هم اين طور مي‌گويد: «اگر خوش بين نبودم الان اينجا نبودم. خوشحالم كه بازيكنان ايران با اعتماد به نفس خودشان را آماده مي‌كنند و عملكردشان من را اميدوار كرده است.» طبق برنامه تيم‌ملي واليبال پيش از حضور در انتخابي المپيك، با فرانسه و لهستان ديدار خواهد كرد، مسابقاتي كه لوزانو آن را ضروري مي‌داند: « هر چقدر با تيم‌هاي قوي بازي كنيم به نفع ما خواهد بود. با توجه به اينكه مسابقات مهمي را پيش‌رو داريم و زمان برايمان از اهميت زيادي برخوردار است مي‌خواهم با ديگر رقبا حتي بازي كنيم تا با تحت فشار قرار گرفتن تيم، بتوانم تيم خودم را بهتر ارزيابي كنم.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن