تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 19 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800579648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواداران استادیوم راپر کنند/بازیکنانم باتمام وجودسرباز آذربایجان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قلعه نویی: هواداران استادیوم راپر کنند/بازیکنانم باتمام وجودسرباز آذربایجان هستند سرمربی تیم تراکتورسازی تبربز گفت: تیم منسجمی تشکیل دادیم و این اتفاق مهم رخ داده و همه بازیکنان با تمام وجود سرباز آذربایجان و تراکتور هستند و با تمام قوا کار می کنیم.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۸ فروردين ساعت 08:46

خبرگزاری پانا+هواداران استادیوم راپر کنند/بازیکنانم باتمام وجودسرباز آذربایجان هستند

 به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، امیر قلعه نویی عصر روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور ازبکستان با تبریک سال جدید اظهار داشت: ما بازی قبلی خیلی بازی خوبی انجام دادیم و در نظم دفاعی و ایجاد موقعیت خیلی خوب بودیم ولی از فرصت هایی که ایجاد می کنیم استفاده کافی را نمی بریم. وی افزود: پاختاکور در سرعت و قدرت بدنی وضعیت خوبی دارند ولی ما تلاش می کنیم در تبریز به نتسجه خوبی دست یابیم و امیدوارم به پیروزی دست یابیم و صعودمان را راحت کنیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما 3 بازی در آسیا انجام دادیم که 2 بازی بیرون از خانه بود و باید از بازی های خانگی نهایت استفاده را ببریم که اگر فردا 3 امتیاز را بگیریم کار آسانی داریم و تیم منسجمی تشکیل دادیم و این اتفاق مهم رخ داده و همه بازیکنان با تمام وجود سرباز آذربایجان و تراکتور هستند و با تمام قوا کار می کنیم.
قلعه نویی تصریح کرد: بازی فردا یک بازی ملی است و همه تلاش کردند تا نمایندگان ما نتیجه خوبی کسب کند ولی کمکی صورت نگرفته و همین بازی در کشور ثالث برای ما هزینه بوده که کسی به ما کمکی نکرده است.
وی تاکید کرد: مجموعه مدیریتی باشگاه ما تلاش زیادی می کند و معتقدم من سهم کمی در نتایج خوب اخیر دارم و معتقدم مردم، هیات مدیره و عباسی اصلی ترین عاملان موفقیت این تیم هستند.
قلعه نویی گفت: ما همه مصمم هستیم و روزی که به تراکتور آمدم قابلیت های بازیکنانم را می دانم و همین بختیار با تمام توان کار می کند و بقیه هم تمامی تلاششان را برای موفقیت این تیم می کنند.
سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بازیکن مصدوم و محروم نداریم و جا دارد از تیم پزشکی باشگاه تشکر کنیم که تلاش می کنند تا بازیکنان را آماده کنند و تنها دغدغه ما سروش رفیعی است که باید در تمرین امروز ببینیم که می تواند بازی کند یا نه.
وی افزود: این تراکتور حرف های زیادی برای گفتن در آسیا دارد و تیم ما در تیم های لیگ برتری از نظر کیفیت با اختلاف ناچیز سوم است و می توانیم رقیب خوبی برای تیمهای آسیایی باشیم.
قلعه نویی گفت: سال اولی که من در تراکتور بودم می خواستم تیمی تشکیل دهیم که در آسیا پرچم مردم آذربایجان را درخور شان آنها بالا نگه دارد.
وی گفت: این تیم مال مردم است و همه ما رفتنی هستیم ولی این مردم و تراکتور می مانند پس نباید تیم را تنها بگذارند. هواداران باید همیشه استادیوم را پر کنند و همانطور که می بینید برخلاف وضعیت جدول استادیوم منچستر و چلسی همیشه پر است و هواداران تراکتور هم باید همیشه در ورزشگاه باشند و فردا هم استادیوم را پر کنند.
وی خاطرنشان کرد: منتی بر سر مردم نداریم و تلاش می کنیم به چیزی که در خور شخصیت این تیم است برسیم. روزهایی که ما مشکلاتی داشتیم دوستان رسانه ای به ما کمک کردند تا به شرایط ایده آلی دست یابیم و سایر عزیزان باشگاه هم کمک زیادی به ما کردند و شما هم کمک کنید تا تیم در آرامش باشد چون این تیم متعلق به شماست و از همه می خواهم به دنبال منافع تیم باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن