تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814793199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای افزون بر سه هزار نفر در بخش صنعت گیلان اشتغالزایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برای افزون بر سه هزار نفر در بخش صنعت گیلان اشتغالزایی شد معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: طی سال گذشته با تحقق صدور 174 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری بالغ برهفت هزار میلیارد ریال در بخش صنعت برای سه هزار و 62 نفر اشتغال ایجاد شده است.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۷ فروردين ساعت 16:11

خبرگزاری پانا+اشتغالزایی

 به گزارش پانا از گیلان،كریم توكل نیا اظهار داشت:عمده ترین واحدهای صنعتی به بهره برداری رسیده را شامل گروه های صنعتی در حوزه صنایع غذایی، صنایع سلولزی، صنایع شیمیایی و صنایع فلزی و غیر فلزی عنوان كرد.
وی با اشاره به رتبه ششم استان در میزان سرمایه گذاری های بر اساس جوازهای تاسیس صادره برای ایجاد رونق بیشتر در صنعت و تولید تصریح كرد: با صدور 484 جواز تاسیس صنعتی جدید در استان طی سال گذشته، گیلان در رتبه ششم كشوری قرار گرفته است.
وی افزود: از مجموع 484 جواز صنعتی جدید، 63 فقره مربوط به طرح های توسعه صنعتی و 421 مجوز برای تأسیس واحدهای صنعتی جدید بوده است كه برای ایجاد و راه اندازی آنها 73 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت.
توكل نیا پیش بینی كرد با راه اندازی این واحدهای جدید و طرح های توسعه صنعتی طی سال های آینده برای یازده هزار و 493 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شود.
وی با اشاره به افزایش نقش آفرینی تحقیق و توسعه در بروز رسانی تولیدات صنعتی از صدور 10 فقره گواهی تحقیق و توسعه صنعتی و دو فقره پروانه تحقیق و توسعه در سال 94 در گیلان خبر داد و افزود: صدور چهار فقره جواز تأسیس خدمات فنی و مهندسی و دو پروانه خدمات مهندسی از دیگر فرآیندها در این راستا بوده است.
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح كرد: با توجه به استقبال سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای صنعتی در گیلان پیش بینی می شود در سال جاری با صدور 400 فقره جواز تاسیس 25 هزار میلیارد ریال تمایل برای سرمایه گذاری در این بخش ثبت شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن