تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821029973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین تجلیل از بانوان فرهنگی آران و بیدگل برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آیین تجلیل از بانوان فرهنگی آران و بیدگل برگزار شد همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن، آیین تجلیل از بانوان فرهنگی آموزش و پرورش آران و بدیگل برگزار شد.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۷ فروردين ساعت 08:01

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرتگار پانا آران و بیدگل ،در این آیین مدیر آموزش و پرورش به همراه تعدادی از مسوولان شهرستان با حضور در مدارس دخترانه آران و بیدگل ضمن تبریک روز زن از تلاش های آنها قدردانی کردند.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در این آیین گفت: بانوان فرنگی با الگو گرفتن از زندگی حضرت زهرا(س) می توانند افرادی را با سیره این بانوی بزرگ اسلام برای جامعه تربیت کنند.
محمد معدندار با اشاره به اینکه تمام زندگی حضرت زهرا(س) الگو و شایسته است افزود: حضرت فاطمه(س) چه در نقش یک همسر برای حضرت علی(ع) و چه در نقش مادر برای ائمه اطهار(ع) نمونه تماتم زنان عالم است..
وی افزود: بنیان خانواده با وجود مادر و همسر شکل می گیرد و اگر این نقش همسری و مادری بدرستی در خانواده ها شکل بگیرد نتنها موجب حفظ حرمت نقش مادری می شود بلکه سلامت جامعه را نیز به همراه خواد داشت.
معدندار با تاکید بر نقش زنان در خانواده و جامعه خاطر نشان کرد: اگر امروز کشور ما در آسایش و آرامش و امنیت به سر می برد بدلیل تربیت فرزندانی در دامان زنان مومن کشورمان است که با گذشت از جان خود این آسایش و آمنیت را برای ما به ارمغان آوردند.
معدندار در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 95 توسط مقام معظم رهبری به سال" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" تصریح کرد: اولین مرحله از اجرایی شدن این شعار در خانواده ها شکل می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: اگر خانواده های ما زندگی خود را از سیره حضرت زهرا(س) درس بگیرند نخستین گام را در اقتصاد مقاومتی برداشته اند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن