تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815443222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت هر کیلو مرغ 5100 تومان شد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



قیمت هر کیلو مرغ 5100 تومان شد
روز نو : رئیس انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی ایران قیمت روز جاری(دوشنبه) هر کیلو گوشت مرغ را در میدان بهمن 51 هزار تا 54 هزار ریال(5100 تا 5400 تومان) اعلام کرد و گفت: همچنین هر کیلوگرم مرغ زنده با قیمت حدود 34 هزار تا 36 هزار ریال(3400 تا 3600 تومان) به فروش رسید.


به گزارش روز نو، محمد یوسفی افزود: در ایام نوروز با وجود بالا بودن میزان تقاضا، اما به دلیل افزایش قابل توجه حجم تولید قیمت مرغ در ایام پرمصرف سال نیز متعادل نشد.

وی اضافه کرد: سه ماه قبل از عید امسال به دلیل ورود ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام به مرغداران اعلام کردیم از افزایش تولید خودداری کنند تا افزایش عرضه موجب کاهش قیمت ها نشود، اما این موضوع عملیاتی نشد و مرغداران همچون سال های گذشته حجم زیادی مرغ تولید کردند.

وی اظهارداشت: امروز میانگین قیمت نقدی هرکیلوگرم مرغ زنده 34 هزار ریال و قیمت مدت دار آن در محل مرغداری های کشور 36 هزار ریال(3600 تومان) است.

رئیس انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی ایران تصریح کرد: همچنین امروز قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در میدان بهمن 51 هزار تا 54 هزار ریال (5100 تا 5400 تومان) ، در مراکز عمده فروشی 53 هزار ریال(5300 تومان)، در میادین میوه و تره بار 51 هزار و 500 ریال(5150 تومان ) و در خرده فروشی ها بین 58 هزار تا 65 هزار ریال (5800 تا 6500 تومان) به فروش می رود.

وی با بیان این که از ماه های گذشته تاکنون صنعت مرغداری کشور (جوجه یک روزه، مرغ تخمگذار و مرغ گوشتی) متضرر شده است گفت: با وجود این که قیمت کارشناسی وزارت جهادکشاورزی در سال گذشته برای هرکیلوگرم گوشت مرغ بین 70 هزار تا 75 هزار ریال (7000 تا 7500 تومان) بوده است ، اما در یکسال گذشته مرغ به این قیمت فروخته نشد و تولیدکنندگان این محصول متضرر شدند.

یوسفی اضافه کرد: تنها در دی ماه 1394 به دلیل کاهش تولید و عرضه مرغ، قیمت این محصول در مقطعی متعادل شد اما به طور مجدد به دلیل روند افزایشی تولید در ماه های بهمن و اسفند، به شدت کاهش یافت.

وی با بیان این که در حال حاضر علاوه بر مرغداران ، دولت نیز در این صنعت متضر شده است، گفت: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام به دلیل حمایت از تولید داخل هرکیلوگرم مرغ زنده را با قیمت 65 هزار تا 70 هزار ریال(6500 تا 7000 تومان) از مرغداران خریداری می کند و به دلیل مدت زمان ماندگاری این محصول ناچار به عرضه مرغ منجد با قیمت هایی بین 45 هزار تا 55 هزار ریال(4500 تا 5500 تومان ) به بازار است که امارها نشان می دهد این شرکت روی هرکیلوگرم مرغ حدود 30 هزار ریال(3 هزارتومان) ضرر و زیان می دهد.

رئیس انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ گوشتی تصریح کرد: این درحالیست که به دلیل بالا بودن قیمت مرغ منجمد و تفاوت اندک آن با مرغ گرم مردم استقبال چندانی از این محصول نمی کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد وزارت جهاد کشاورزی برنامه هایی را برای قیمت گذاری و متعادل سازی عرضه و تقاضای مرغ گوشتی در پیش گیرد.

سال گذشته بیش از 2 میلیون تن گوشت مرغ در حدود 25 هزار واحد مرغداری تولید و در سراسر کشور عرضه شد.

منبع: ایرنا


تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن