تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820797422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث هتل در استان البرز از برنامه های اولویت دار در رونق صنعت گردشگری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


احداث هتل در استان البرز از برنامه های اولویت دار در رونق صنعت گردشگری است استان‌ها > البرز - معاون هماهنگی امور عمرانی البرز با اعلام افزایش آمار گردشگران دراین استان گفت: در تعطیلات نوروزی امسال 600 هزار نفر از مناطق گردشگری البرز دیدن کردند ؛ با این استقبال، زیر ساخت های اقامتی گردشگران ایجاد شده و احداث هتل از برنامه های اولویت دار در سال جاری خواهد بود.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، هیربد معصومی با اعلام این خبر افزود: امسال آمار گردشگران البرز به 600 هزار نفر رسید و این استقبال خوب نشان می دهد که البرز از حالت استان بین راهی خارج شده و باید تدابیر جدی برای توسعه صنعت گردشگری درآن اندیشید .
وی با اعلام اینکه نداشتن هتل و اقامتگاه مناسب ازمشکلات گردشگری دراستان البرز به شمار می رود افزود: زیرساخت ها دراین زمینه فراهم است و از برنامه های اولویت دار در بخش صنعت در سال جاری خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: اگرچه درسال گذشته تدابیر جدی در بحث آسیب شناسی در این زمینه صورت گرفت اما امسال تلاش برآن داریم تا بحث های آسیب شناسی شده داشته باشیم.
معصومی ادامه داد: قبل از آغاز سال نو نیز شاهد بودیم که سیاست ایرانگردی جای جهانگردی مورد توجه قرار گرفت، بنابراین با توجه به این سیاست راهبردی در تلاش هستیم تا پتانسیل های گردشگری درسالجاری هرچه بیشتر در البرز تقویت شود.    

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 16 فروردین 1395 - 13:19:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن