تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814761390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳ استان پُربارش کشور کدامند؟


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: از ابتدای مهرماه سال گذشته تا پایان هفته دوم فروردين سال‌جاری، ‌استان گيلان با ۷۵۶.۹ ميلی‌متر بارندگی، پُربارش‌ترين و استان يزد با ۴۹.۹ ميلی‌متر بارندگی، کم‌بارش‌ترين استان‌های کشور بودند.

به گزارش تراز ، براساس اطلاعات ایستگاه‌های باران‌سنجی مدیریت منابع آب ایران، از ابتداي مهرماه سال گذشته تا پایان هفته دوم فروردين سال جاري، ‌استان گيلان با ۷۵۶.۹ ميلي‌متر بارندگي، پُربارش‌ترين و استان يزد با ۴۹.۹ ميلي‌متر بارندگي، کم‌بارش‌ترين استان‌هاي کشور اعلام شده‌اند.

در رتبه‌بندی استان‌های پُربارش استان ايلام نيز با ۵۷۴.۶ ميلي‌متر بارندگي بعد از گيلان رتبه دوم و استان کرمانشاه با ۵۴۴.۴ ميلي‌متر بارندگي رتبه سوم پُربارش‌هاي کشور را به خود اختصاص داده اند.

در میان کم‌بارش‌ترین استان‌های کشور استان سمنان با ۶۳.۱ ميلي‌متر بارندگي بعد از يزد رتبه دوم و استان خراسان جنوبي با ۶۳.۱۱ ميلي‌متر بارندگي رتبه سوم کم‌بارش‌هاي کشور را از آن خود کردند. استان گيلان در مقايسه با سال آبي گذشته ۱۴ درصد کاهش و استان يزد ۴۰ درصد کاهش بارندگی داشته‌اند.


منبع: مهر







زمانبندی انتشار: 16 فروردين 1395 - 13:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن