تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819219640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میوه در صدر تخلفات نوروزی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
میوه در صدر تخلفات نوروزی
میوه در صدر تخلفات نوروزی رئیس اتاق اصناف ایران، عدم ارایه فاکتور فروش، نداشتن برچسب قیمت و کم‌فروشی را عامل اصلی نارضایتی مردم در ایام نوروز از واحدهای صنفی دانست و گفت: میوه و مواد غذایی در صدر شکایات قرار داشت.


به گزارش فرهنگ نیوز، علی فاضلی، مردم محور شدن اعلام شکایت در کشور را سبب کاهش نیاز به نیروی انسانی مستقر در مغازه‌ها دانست و گفت: ۵۴ درصد از شکایت‌های ارائه شده به واحد بازرسی اتاق اصناف، تلفنی و از سوی مردم بوده که در این میان، نداشتن برچسب قیمت، ‌عدم ارایه فاکتور فروش و همچنین کم و بدفروشی، بیشترین شکایت مطرح شده بوده که میوه، مرکبات و موادغذایی بیشترین شکایت را داشته است.
 
رئیس اتاق اصناف ایران افزود: بازرسی مواد غذایی در اولویت فعالیت‌های واحد بازرسی اتاق اصناف قرار دارد؛ البته با توجه به ثبات قیمت و تامین کافی کالاها در دوره نوروز و شب عید و تامین ۳ برابری نیاز کالایی، امسال کمترین مشکل در بخش تامین کالاهای مورد نیاز مردم از جمله پوشاک، سبد کالایی خانوار و میوه ایجاد شده است.
 
وی تصریح کرد: سازماندهی نشدن دستفروشان در کشور سبب اختلال در نظام توزیع کشور و ایجاد بداخلاقی هایی در سطح شهرها شد که این مورد نیز مدیریت شد.
 
فاضلی با اشاره به اینکه افزایش قیمت ۴ تا ۵ درصدی در برخی کالاها به صورت ماهانه روندی طبیعی در اصناف کشور است، تصریح کرد: در سال جاری علاوه بر اینکه تاکنون هیچ افزایش قیمتی اعمال نشده در برخی کالاها نیز مانند پوشاک، ‌کیف و کفش کاهش قیمت نیز اعمال شده است و همچنان ادامه دارد.
 
وی اعلام کرد: در اسفند ۹۴ هم بیش از ۳۳ هزار بازرسی در اصناف کشور انجام شد که برای ۲۰ هزار مورد، پرونده تشکیل شده است.


منبع: مهر


95/1/16 - 12:00 - 2016-4-4 12:00:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن