تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819907483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های حوزه مدیریت شهری شهرکرد مرتبط با شعار سال تدوین می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: برنامه های حوزه مدیریت شهری شهرکرد مرتبط با شعار سال تدوین می شود استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - شهردار شهرکرد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: بزودی مجموعه برنامه های حوزه های مختلف مدیریت شهری به منظور تحقق شعار سال تدوین می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد ، نورالله غلامیان دهکردی در نخستین نشست شورای معاونان شهرداری شهرکرد در سال 95 افزود: اقدامات و برنامه های سال جاری این شهرداری بر اساس اقتصاد مقاومتی تدوین و اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتي با مديريت كاهش هزينه در شهرداری شهرکرد راهبردي مي‌شود افزود: گام برداشتن به سوي اقتصاد مقاومتي در شهرداری مي‌تواند بستر مناسبي براي هزينه‌كرد صحيح و كاهش هزينه‌هاي مدیریت شهري باشد.
شهردار شهرکرد اظهار داشت: در واقع شهرها بستر اصلي براي اجرا و عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي به حساب مي‌آيند كه اين امر نيازمند پيش‌نيازهاي دقيقي است که شهرداري و شوراي اسلامی شهر در مرکز استان بر آنها اهتمام ويژه‌اي دارند.
غلامیان دهکردی اضافه کرد: براي دستيابي به اهداف پيش‌رو بايد علاوه بر مديريت هزينه‌ها در شهر به سمت منابع درآمدهاي پايدار گام برداشت که این مهم باید مورد توجه جدی مدیران شهرداری و سازمان های تابعه باشد.
وی در ادامه نیز بر برنامه ریزی منظم، توجه و رسیدگی به خواسته های شهروندان، انتقاد پذیری و برخورد صحیح با ارباب رجوع توسط پرسنل شهرداری در سال جدید تأکید کرد.
شهردار شهرکرد همچنین با اشاره به اینکه بودجه مصوب سال جاری شهرداری شهرکرد یک هزار و 329 میلیارد و 900 میلیون ریال است خاطر نشان ساخت: تکمیل و اجرای پروژه های جدید عمرانی، آسفالت معابر، توسعه و نگهداری پارکها و فضای سبز، توجه به چهره و منظر شهری، توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری و انجام فعالیت های فرهنگی را از مهمترین اولویت های تصویب بودجه 95 شهرداری دانست.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




دوشنبه 16 فروردین 1395 - 09:39:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن