تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819118916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید 2 میلیون و 400 هزار نفر از اماکن گردشگری آذربایجان شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: کلیسای سنت استپانوس ،رصدخانه مراغه ،موزه آذربایجان و روستای کندوان در ایام نوروز بیشترین بازدید کننده را داشت.
به گزارشخبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت : تعطیلات نوروز ،2 میلیون و 400 هزار نفر از اماکن تاریخی، طبیعی و گردشگری این استان بازدید کردند. 
فرزین حق پرست افزود: در این مدت بیش از 780 هزار بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی ، 885 هزار بازدید از جاذبه های طبیعی و 735 هزار بازدید از جاذبه های مصنوع آذربایجان شرقی صورت گرفت .
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به تردد حدود 10 میلیون خودرو در جاده های آذربایجان شرقی در ایام نوروز، گفت :از 27 اسفند 94 تا پایان سیزدهمین روز فروردین 95 در مجموع بیش از 233 هزار نفر نیز در اماکن اقامتی استان اسکان داده شدند. 
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی افزود: کلیسای سنت استپانوس ،رصدخانه مراغه و موزه آذربایجان به ترتیب بیشترین بازدید کننده را به خود اختصاص دادند. 
وی گفت : روستای کندوان نیز در ایام نوروز، به عنوان پربازدیدترین روستای هدف گردشگری استان بود.
[ مشاهده متن کامل خبر بازدید 2 میلیون و 400 هزار نفر از اماکن گردشگری آذربایجان شرقی در واحد مرکزی خبر ]

یکشنبه ، ۱۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن