تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820132961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گازگرفتگی11 مسافر در سی سخت


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
گازگرفتگی11 مسافر در سی سخت
گازگرفتگی11 مسافر در سی سخت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت: شب گذشته ۱۱ مسافر در شهر سی سخت دچار گاز گرفتگی شدند.



به گزارش فرهنگ نیوز، غلام حسن آراسته پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این حادثه گازگرفتگی که در محل اسکان مسافران در سالن شهید حسین زاده ناحیه مقاومت بسیج در بامداد امروز رخ داد، چهار نفر از این افراد خانم‌هایی بودند که با گاز گرفتگی شدید با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان داشت: دو مرد و پنج کودک پنج سال به بالا نیز در بین این افراد بودند که خوشبختانه با کمکهای پزشکی هم اکنون حال همه مسافران رضایت بخش است.

آراسته با بیان اینکه روشن کردن وسایل گرمایشی غیر استاندارد و یا گاز پیک نیک در چادر و فضاهای بسته خطر مرگ را به همراه دارد، اظهار داشت: برخی از افراد به علت ناآگاهی و یا نادیده گرفتن مسائل ایمنی جان خود و افراد خانواده را به خطر می اندازند.

وی تصریح کرد: مسافران باید برای اسکان شبانه به محلهای اسکان در شهرها مراجعه کرده و در صورت استفاده از چادرهای مسافرتی از وسایل گرمایشی در چادر استفاده نکنند.
 

منبع: مهر


95/1/15 - 14:16 - 2016-4-3 14:16:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن