تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820128827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رای 60 درصدی به افزایش بهای طلا


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که قیمت طلا در روزهای آینده همچنان با نوسان زیادی روبرو خواهد شد و سرمایه گذاران بین المللی و کارشناسان اقتصادی اختلاف نظر زیادی در خصوص روند قیمت طلا در روزهای آینده دارند.
به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، قیمت طلا که روزهای گذشته تحت تاثیر اظهارات جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا مبنی بر رویکرد محتاطانه برای افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده تا مرز 1247 دلار افزایش یافته بود، پس از انتشار گزارش وزارت کار آمریکا بار دیگر با کاهش شدیدی روبرو شده است.



وزارت کار آمریکا اعلام کرده است که اقتصاد این کشور طی ماه مارس ( ماه گذشته ) بیش از 215 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.
در نظرسنجی آنلاین این هفته کیتکو نیوز، اکثر شرکت کنندگان به افزایش قیمت طلا رای داده اند. در این نظرسنجی 603 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد 364 نفر معادل 60 درصد پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.




112 نفر معادل 27 درصد نیز به کاهش قیمت طلا رای داده اند و 46 نفر معادل 13 درصد نیز اعلام کرده اند که قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد داشت.




در نظرسنجی هفته گذشته کیتکو نیوز تنها 46 درصد سرمایه گذاران بین المللی به افزایش قیمت طلا رای داده بودند.




قیمت طلا در سه ماه نخست امسال بهترین عملکرد خود را در 30 سال گذشته ثبت کرده و ...
[ مشاهده متن کامل خبر رای 60 درصدی به افزایش بهای طلا در واحد مرکزی خبر ]

یکشنبه ، ۱۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن