تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815556428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلگری: لغزش دیگر تیم‌ها برایمان مهم نیست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آلگری: لغزش دیگر تیم‌ها برایمان مهم نیست




سرمربی یوونتوس از کسب پیروزی در دیدار برابر امپولی خوشحال است و البته تاکید کرد شاگردانش به دنبال پیروزی‌های در بازی های باقی مانده از فصل هستند.





خبرگزاری ایسنا: به نقل از توتو اسپورت، یوونتوس صدرشین رقابت های سری A در هفته سی و یکم در ورزشگاه خانگی خود از امپولی پذیرایی کرد و در نهایت موفق شد با تک گلی که ماریو مانژوکیچ به ثمر رساند، پیروز این دیدار شود تا اختلاف خود را در صدر جدول رده بندی با ناپولی به 6 امتیاز افزایش دهد البته هنوز شاگردان مائوریسیو ساری در هفته سی و یکم به میدان نرفتند.

ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت: خوشبختانه مهم سه امتیاز بوده که به آن دست پیدا کردیم. قهرمانی در رقابت های سری A اصلا آسان نیست اما یوونتوس نهایت تلاش خود را به کار می گیرد تا پنجمین قهرمانی پیاپی خود را به دست آورد هر چند به خوبی می دانیم که حریف سرسختی مانند ناپولی داریم که آنها هم نتایج خوبی به دست آوردند البته باید بگویم که یوونتوس کاری به لغزش دیگر تیم ها ندارد و تنها به دنبال پیروزی در بازی‌های پیش روی خود است.

او ادامه داد: در نیمه نخست عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم اما در نیمه دوم با نظم و هماهنگی بیشتری بازی کردیم و در نهایت سه امتیاز را به دست آوردیم و طبیعی است که خوشحال باشیم.

آلگری درباره آسیب دیدگی جورجیو کیلینی گفت: امیدوارم که این آسیب دیدگی جدی نباشد و کیلینی بتواند در دیدارهای آینده به تیم خود کمک کند.

سرمربی یوونتوس درباره تمدید قرارداد خود گفت: یک سال دیگر قرارداد دارم و هنوز زود است که در این باره سخن به میان آورد اما باید بگویم که دوست دارم در یووه به کار خود ادامه دهم.







تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن