تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815469682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تداوم رویداد هنری «بهارستان» جریان ساز خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: هنرمند مجسمه ساز گفت: ادامه برپایی رویداد هنری «بهارستان» می تواند در عرصه هنرهای شهری جریان ساز شود.
اردشیر میرمنگره در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما درباره مجسمه و هنرهای محیطی رویداد «بهارستان» افزود: یکی از آثارم به نام «شهر» که در میدان ولی عصر چیدمان شد1500 ماشین اسباب بازی از کف زمین تا روی درخت بوده است.
وی درباره ایده اثر گفت: گفتمان این اثر انتقادی نبوده بلکه واقع گرایانه است و انتخاب تکنیک چیدمان برای ارائه این اثر، بیان دیگری است برای توجه مجدد به معضلات شهری.
میرمنگره افزود: در تهران امروز ماشین بسیار دیده می شود و آن ها امروزه از طبیعت و انسان، ارجح تر شده اند بر این اساس، اگرچه این 1500 ماشین اسباب بازی هیچ دودی نمی کند، اما فضای رعب آوری را برای واقعیت موجود پیش روی شهروندان قرار می دهد.
این هنرمند درباره تاثیر هنرهای جدید در عرصه هنرهای شهری گفت: هنر همواره بر فرهنگ شهری تاثیرگذار است، اگر اثر با کیفیت باشد تبدیل به یک اتفاق می شود و مردم با دیدن آن گفتمان اثر هنری را درک و بر فرهنگ شهروندی خود می افزایند.
[ مشاهده متن کامل خبر تداوم رویداد هنری «بهارستان» جریان ساز خواهد شد در واحد مرکزی خبر ]

شنبه ، ۱۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن